Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"I love her while she loves him."

Tłumaczenie:Ja kocham ją, podczas gdy ona kocha jego.

1 rok temu

16 komentarzy


DawidDarme

Te zdania mnie dobijaja

6 miesięcy temu

Yola448704
Yola448704

Duolingo to maszyna bez mózgu. Nie oczekuj za wiele. Spora liczba zdań jest tworzona mechanicznie i całkiem przypadkowo przez jego program. Ci uczestnicy, którzy naprawdę znają język polski,"ucząc się" angielskiego, przy okazji poprawiają błędy w tych absurdalnych i często niepoprawnych zdaniach... Stąd duży nacisk na zgłaszanie poprawnych odpowiedzi. I tak to się kręci. Za darmo ;-)
Duolingo wcale nie kryje, że poprawne tłumaczenia są sprzedawane...

3 miesiące temu

klaudyna839672

Kocham ją podczas gdy ona kocha go- powinno być zaliczone, a jest błąd, bo powinno być "jego" zamiast "go". Przeciez to to samo

7 miesięcy temu

Zdzisaw428530

e tam

2 miesiące temu

Natan238040

W j. Polskim na koncu zdania uzywa sie dluzszej formy zaimka osobowego (w tym przyp. ,,jego")

6 miesięcy temu

Yola448704
Yola448704

Zdania mają sens wtedy, gdy o niej się mówi, a jego pokazuje palcem...
Takiej możliwości nie ma w tym kursie, więc zdania powinny być takie:

I love her WHILE she loves someone else -
Kocham ją, PODCZAS GDY ona kocha kogoś innego

3 miesiące temu

mdondajewski

jego=go

10 miesięcy temu

MuszelkaSzelka

Gdy=kiedy

1 rok temu

RkBW4

Kocham ja chociaż ona kocha jego

9 miesięcy temu

Xevrrer

To jest smutne

6 miesięcy temu

Natan238040

Zakazana miłość

6 miesięcy temu

DanielKrej7

Poprawia błędnie jego /go

6 miesięcy temu

PaulinaSme1

While - podczas When - kiedy Wiadomo że trzeba dopisać gdy do podczas bo będzie dziwnie brzmiało jak napiszemy bez gdy ale samo gdy nie może być bo while to znaczy podczas xD

5 miesięcy temu

PaulinaSme1

When też znaczy gdy

5 miesięcy temu

rafael841

Żeby ta osoba co to tłumaczyła Zesrała się na rzadko

1 miesiąc temu

Marcin729953
1 miesiąc temu