"I love her while she loves him."

Tłumaczenie:Ja kocham ją, podczas gdy ona kocha jego.

1 rok temu

15 komentarzy


klaudyna839672

Kocham ją podczas gdy ona kocha go- powinno być zaliczone, a jest błąd, bo powinno być "jego" zamiast "go". Przeciez to to samo

9 miesięcy temu

Natan238040

W j. Polskim na koncu zdania uzywa sie dluzszej formy zaimka osobowego (w tym przyp. ,,jego")

8 miesięcy temu

Zdzisaw428530

e tam

4 miesiące temu

DawidDarme

Te zdania mnie dobijaja

8 miesięcy temu

Yola448704

Duolingo to maszyna bez mózgu. Nie oczekuj za wiele. Spora liczba zdań jest tworzona mechanicznie i całkiem przypadkowo przez jego program. Ci uczestnicy, którzy naprawdę znają język polski,"ucząc się" angielskiego, przy okazji poprawiają błędy w tych absurdalnych i często niepoprawnych zdaniach... Stąd duży nacisk na zgłaszanie poprawnych odpowiedzi. I tak to się kręci. Za darmo ;-)
Duolingo wcale nie kryje, że poprawne tłumaczenia są sprzedawane...

5 miesięcy temu

NataliaMor972722

Duo jest mimo drobnych wad bardzo dobrym Darmowym! narzędziem do nuki języka:) kocham Duo!

1 tydzień temu

mdondajewski

jego=go

1 rok temu

Yola448704

Zdania mają sens wtedy, gdy o niej się mówi, a jego pokazuje palcem...
Takiej możliwości nie ma w tym kursie, więc zdania powinny być takie:

I love her WHILE she loves someone else -
Kocham ją, PODCZAS GDY ona kocha kogoś innego

5 miesięcy temu

Xevrrer

To jest smutne

8 miesięcy temu

Natan238040

Zakazana miłość

8 miesięcy temu

MuszelkaSzelka

Gdy=kiedy

1 rok temu

RkBW4

Kocham ja chociaż ona kocha jego

1 rok temu

DanielKrej7

Poprawia błędnie jego /go

8 miesięcy temu

PaulinaSme1

While - podczas When - kiedy Wiadomo że trzeba dopisać gdy do podczas bo będzie dziwnie brzmiało jak napiszemy bez gdy ale samo gdy nie może być bo while to znaczy podczas xD

7 miesięcy temu

PaulinaSme1

When też znaczy gdy

7 miesięcy temu

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.