1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Seine Wohnung hat eine Trepp…

"Seine Wohnung hat eine Treppe."

Çeviri:Onun dairesinin merdiveni var.

July 21, 2017

9 Yorum


VelionaVollerei

Onun dairesinin merdiveni vardır niye kabul edilmiyor?


Zeli381178

Bir merdiven ifadesi kullanilmali galiba


unutmaz

Eine dediği halde bir merdiveni var olması grrekmiyor mu


gldwZP

"Der ,das ,die "artikelleri ile ilgili bir durum sözkonusu ancak açıklayacak kadar bilgim yok açıklanırsa iyi olur


Junghami

Altına basınca daire yaziyor ama ev diye çeviriyor.


SemaKenTah

Dairenin bir merdiveni var!


oduman77

"Onun dairesinin bir merdiveni var" tam çevirisi budur ve program kabul ediyor.


Akinnnn

Bende kabul etti geliştiriyorlar halen herhalde


nez80851

vardır kabul edilmeliydi bence

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.