"Děti musí pít."

Překlad:Children must drink.

před 1 rokem

2 komentáře


Vlcek1942

Dotaz: kdy se používá/je vhodnější použít, "must" a kdy "have to"? Mylím tím rozdíly ve významu těchto dvou příkazů.

před 1 rokem

Nemesis_NaR

Měly by být téměř vždy zaměnitelné. "Must" je akorát vhodnější, když se to "musím" shoduje s tím, co já chci, zatímco "have to" je "musím", protože je to vnější nařízení. Příklady z diskuze: http://www.english-test.net/forum/ftopic6573.html

I must stop smoking. (I want to.) ---- I have to stop smoking. Doctor's orders.

This is a terrible party. We really must go home. ---- This is a lovely party, but we have to go home because of the baby-sitter.

Must you wear dirty old jeans all the time? (Is it personally important for you?) ---- Do you have to wear a tie at work? (Is there a regulation?)

před 1 rokem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.