A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Nobody will touch the hot plate."

Fordítás:Senki nem fogja megérinteni a forró tányért.

4 éve

11 hozzászólás


lajeszti

A "hot plate" az nem platnit vagy főzőlapot jelent?

4 éve

radnaitomi

De, azt is jelenti. :) Ettől persze szó szerint forró tányért is jelent mellette.

4 éve

Jutas
Jutas

állandóan ez a sem/se problémázás...ezek szerint nem is akarják elfogadni.tényleg nem helyes a "se" használata ma Magyarországon?mert akkor nem jelentem ezután.

3 éve

Pter410054

en is ezt mondom: "senki SEM" a senki nem helyett

11 hónapja

GzaKorokna
GzaKorokna

"senki sem fog a forró tányérhoz hozzáérni" Nem fogadta el.

4 éve

BernadettH1

A tanyerhoz szerinte eliras, a helyes a tanyerhiz. :-)

4 éve

Medwekoma
Medwekoma

meleg tányér nem jó?

4 éve

radnaitomi

A 'hot' az forrót jelent, a meleg inkább 'warm'.

4 éve

Medwekoma
Medwekoma

igen erre gondoltam de megnéztem mit kinál még és a második helyen a meleg volt . Köszönöm :)

4 éve

ihhr_
ihhr_

A "tálat"-ot nekem nem fogadta el pedig mindegy h tányért v tálat, nem? :/

1 éve

GrgSzabolcs

én azt irtam meleg tányér és nem fogadta el , a hot az meleget nem jelent ?

1 éve