"A hiba"

Fordítás:The fault

4 éve

7 hozzászólás


casaubon1

failure ugyan miért nem jó

4 éve

istvanatanulo

A Google a barátod!

  1. FAILURE: Observable incorrect behavior. Vagyis valami hibásan működik. A failure tehát inkább "hibás"at jelent.
  2. FAULT: incorreect code (AKA BUG) Vagyis valamelyik rész(egység), utasítás hibás. (Hogy ne csak szoftverre gondoljunk, lehet pl. hogy a vérnyomásmérő mandzsettája nem jól van felhelyezve.)
  3. ERROR: cause of a fault. Ezt a fentiek után nyilván nem kell magyarázni.

Akinek ennyi nem elég, lásd a legelső mondatot.

2 éve

radnaitomi

Mert még nem jelentette senki. :)

4 éve

tomyyka

és még mindig nem jó 2015.11.20

3 éve

GyrgyFnyes1
GyrgyFnyes1

The failure Jelentettem 2015, 04. 19

3 éve

GaborVarga18

The failure 2015.09.04

3 éve

Roll8

És még mindig nem jó. Jelentettem. 2016.05.06

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.