"Theskirtistooshort."

Переклад:Ця спідниця надто коротка.

1 рік тому

5 коментарів


LRne6
LRne6

«Ця спідниця закоротка» не зараховано

1 рік тому

RzKG6
RzKG6

Ця спідниця закоротка. Що неправильно?

10 місяців тому

TARDISToni
TARDISToni

Хто знає етимологію слова 'спідниця'?

I was having trouble remembering the word and distinguishing it from сукня, until I looked at the possible roots 'пiд' and 'низ', both of which could imply it's worn on the lower half of the body. I was just curious whether these two prepositions do in fact figure into the etymology or the meaning of the word, or if it's just a coincidence.

Either way, I've never forgotten the word спідниця since. Maybe this tip will help someone else, too. :)

7 місяців тому

Kindermns

Ця спідниця закоротка. Що неправильно?

1 місяць тому

6nwP5

Ця спідниця також коротка - чому ні?

3 тижні тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.