"Heputtheshirton."

Fordítás:Felvette az inget.

4 éve

16 hozzászólás


Nyuszedli

A put itt lehet jelen és múlt is, mert ha jól emlékszem még, akkor a put nem változik. Mégsem fogadta el :(

4 éve

nagyenyed

"het puts!! the shirt on" lenne jelen időben

4 éve

GrgSzabolcs

tényleg

1 éve

learning_lang

Hello! Ha jelen idő lenne akkor "He puts " állna ott.

4 éve

vaclavpacel

Úgy nem jó hogy : he put on the shirt ?

4 éve

zetorka

Nem jo, az elvalo igekotok mindig a mondat vegere kerulnek. Az on ilyen esetben mindig a vegen van.

4 éve

quartzhun

Egy éves a bejegyzés, de talán még valakinek aktuális lehet. Mondhatod így is. Mind a két verziót használják "Put on the shirt" vagy "Put the shirt on." Az értelme ugyan az a két mondatnak, csak az egyiknek a mondat elején van a hangsúly a másiknak meg a mondat végén.

2 éve

Pola51
Pola51

Amennyiben nincs megjelölt alany, én felszólító mondatnak értékelném.

1 éve

Papucska
Papucska

Jó, és el is fogadja

4 éve

learning_lang

Nem jó, mert egyes szám harmadik személyben az ige mögé kell az s betű. "He puts..."

4 éve

Pola51
Pola51

Múlt időben nem kell!

2 éve

learning_lang

Így van, ezt írtam is feljebb!

2 éve

Pola51
Pola51

Csak nem írtad hozzá, hogy jelen időben van E/3-ban "s".

2 éve

miskei
miskei

ha lassítva hallgatom, akkor egyértelműen puts-ot hallok! És akkor jelenben ok!

1 éve

BarnabasFa

Miért trikó miért nem jó a póló?

1 éve

ErdlyiAtti2

Nem értem tetten a múltidőt...

10 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.