"What a candidate!"

Fordítás:Micsoda jelölt!

March 26, 2014

6 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


ef_es

i wrote: what a candy date. LOL


miklos44

A "Milyen egy jelölt!"-t magyarul mondják, itt ez nem jó? Ha nem, miért?


csilla69

de jó a te fordításod is, ezt is jelenteni kell !!!!


kinsfolk

Picit inkább kérdésnek hangzik, a válaszod! Nem kötekedni akarok, de nekem folyton ez ugrik be.


miklos44

Jelentettem már egy hete, de még mindig nem fogadják el. Isten és a duolingo malmai lassan őrölnek.


evairenpinter

Micsoda jelölt!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.