"Whatacandidate!"

Fordítás:Micsoda jelölt!

4 éve

6 hozzászólás


miklos44

A "Milyen egy jelölt!"-t magyarul mondják, itt ez nem jó? Ha nem, miért?

4 éve

csilla69

de jó a te fordításod is, ezt is jelenteni kell !!!!

4 éve

kinsfolk

Picit inkább kérdésnek hangzik, a válaszod! Nem kötekedni akarok, de nekem folyton ez ugrik be.

3 éve

ef_es

i wrote: what a candy date. LOL

4 éve

miklos44

Jelentettem már egy hete, de még mindig nem fogadják el. Isten és a duolingo malmai lassan őrölnek.

4 éve

bardospince

Mi a csoda?

3 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.