A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"What a candidate!"

Fordítás:Micsoda jelölt!

4 éve

8 hozzászólás


miklos44

A "Milyen egy jelölt!"-t magyarul mondják, itt ez nem jó? Ha nem, miért?

4 éve

csilla69

de jó a te fordításod is, ezt is jelenteni kell !!!!

4 éve

kinsfolk

Picit inkább kérdésnek hangzik, a válaszod! Nem kötekedni akarok, de nekem folyton ez ugrik be.

3 éve

ef_es

i wrote: what a candy date. LOL

4 éve

miklos44

Jelentettem már egy hete, de még mindig nem fogadják el. Isten és a duolingo malmai lassan őrölnek.

4 éve

bardospince

Mi a csoda?

2 hete

Mittu_Domain

A "Micsoda delegát!" szintén nem jó, pedig az...

1 éve

JozsefPap

Jelentkező miért nem jó?

1 éve