1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "This is a kind of tomato."

"This is a kind of tomato."

Çeviri:Bu bir çeşit domatestir.

March 26, 2014

17 Yorum


vaveyla07

"bu bir domates türüdür" aynı anlam


NEJLAYAMUR

Bu bir domates cesididir neden yanlis


bayram315986

Bende kabul etti ama


DenizKama

Perfect1007'ye yanıt: Of burada bir ismin önüne gelerek aidiyetlik sağlamaktadır. Bu aidiyetliği de -ın, -nın Türkçe karşılığı ile verir. Of'un Türkiyede en yaygın bilinen manası -ın, -nın takısı olduğudur. Öncelikle bunu bilmeyip diğer manalarıyla of'u çözmeye çalışmak hatalı bir yaklaşımdır.


Gulnisa_kmc

Kind kibar ,nazik anlamıda var dimi


TanEr767552

Of a takılan arkadaşlar benim yorumlardanda dagil anladığım kadarıyla ingilizler bu cümleyi bizim dilimizle şöyle söylüyor "bu domatesin bir çeşitidir" ama biz çevirirken bu bir çesit domatestir diyoruz yani kısaca HA KEL HASAN HA HASAN KEL


blue.elis

'Bu domatesin bir türüdür' kabul edildi


Ender459600

Bu ne tür bir domates olmaz mı yoksa ben mi yanlis biliyorum acana


Nisa1183

O soru cümlesi.


osenturk

Kibar bi domatestir dedim neden olmadı :((


Lalisa.manoban56

'Kind of' dediği için buradaki 'kind', kibar ve nazik anlamında değil, tür anlamında kullanılmıştır.


11DirkKuyt

bende öyle yazdım :DDD


DenizKama

Nejla Yağmur'a yanıt: Aslında yanlış değildir. Seninki bir yorumdur. Cümlenin kuruluşu ve gidişatına dikkat ederek yanıtlamak gerek. Program ancak buna olur verebilir. Ama program daha geliştirilebilirse bu yanıtlarında kabul edilebilirliği anlaşılacaktır. Sizlerde raporlarınızla bu sürece katkıda bulunabilirsiniz.


mert314805

Bu domatesin bir çeşididir gibi anladım. Neden böyle anladım acaba of -nın -nin değil mi nasıl ayırt ederiz.Heyyy


TimBen4

Bu sefer doğru bu bir çeşit elmadır yanlıştı


BirsenKara11

Bu bir domates çeşididir. olmalı bence. Bir çeşit domates farklı bir şeydir

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.