1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O bütün gece çalışır."

"O bütün gece çalışır."

Çeviri:He works all night.

March 26, 2014

18 Yorum


falconblue

"He works whole night" daha iyi tamamlıyor sanki cümleyi

March 26, 2014

3riador

bunun alternatif olması gerekir "he works whole night"


Can.Caliskan

Evet whole olarak kabul etmedi


kiryuuyuuna

He diye cevap veriyorum doğru yanıt it diyor tekrar sorunca it diyorum bu sefer de he diyor arkadaş anlamadım gitti.


Bugrazzers

ya neden whole kabul edilmedi canım bitmişti bütün test boşa gitti son soruydu bu yaa


MertBayram2

Work a neden s gelio bi anlamadım biri açıklasın


BatuhanKar18

Cunku he she it de fiillere s takisi gelir


mPPmV

çünkü he she it de s takisı gelir


pt.muhammet

During daha uygun değil mi yahu


Esra57774

o zaman 'o gece boyunca çalışır' anlamına gelir muhammet bey


merWinches

Cansız bir şeye demediğimiz için neden it i kullanıyoruz he yada she kullanmamız gerek değil mi ..


Asutayb

he works for all night dedim kabul edilmedi.


metehanK1

gicik oldum duolingoya


ramazan613276

she ile baslıyorum ama red veriyor he istiyor.bana gore bayan ona gore erkekmıs bu kadar basıt hata vermemeli


sonterekeme

Vay arkadaş ne zaman every ne zaman all bir ayırt edemedik habire değişip duruyor


Sadkz1

Bende every dedim neden olmuyor


emirhan3878

He works all the night, the yuzunden kabul edilmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.