Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O bütün gece çalışır."

Çeviri:He works all night.

4 yıl önce

12 Yorum


falconblue

"He works whole night" daha iyi tamamlıyor sanki cümleyi

4 yıl önce

3riador

bunun alternatif olması gerekir "he works whole night"

4 yıl önce

Can.Caliskan

Evet whole olarak kabul etmedi

3 yıl önce

Bugrazzers

ya neden whole kabul edilmedi canım bitmişti bütün test boşa gitti son soruydu bu yaa

2 yıl önce

MertBayram2

Work a neden s gelio bi anlamadım biri açıklasın

2 yıl önce

mPPmV

çünkü he she it de s takisı gelir

1 yıl önce

kiryuuyuuna

He diye cevap veriyorum doğru yanıt it diyor tekrar sorunca it diyorum bu sefer de he diyor arkadaş anlamadım gitti.

2 yıl önce

pt.muhammet

During daha uygun değil mi yahu

1 yıl önce

Esra57774

o zaman 'o gece boyunca çalışır' anlamına gelir muhammet bey

1 yıl önce

merWinches

Cansız bir şeye demediğimiz için neden it i kullanıyoruz he yada she kullanmamız gerek değil mi ..

1 yıl önce

Asutayb

he works for all night dedim kabul edilmedi.

1 yıl önce

metehanK1

gicik oldum duolingoya

9 ay önce