Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"They give many examples."

Μετάφραση:Αυτοί δίνουν πολλά παραδείγματα.

0
πριν από 1 χρόνο

3 σχόλια


konsta-ntinos

Στην Ελληνική γλώσσα δεν είναι απαραίτητο να πούμε αυτοί ή αυτές κλπ... είναι αυτονόητο

2
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

Stergi3
Stergi3

Ναι, φυσικά, γιατί το "δίνουν" δηλώνει με την κλίση του το πρόσωπο (γ' πληθυντικό). Αλλά στα Αγγλικά δεν υπάρχει κλίση στο give, εκτός από το γ' ενικό, gives, επομένως πρέπει οπωσδήποτε να βάλεις το they.

2
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

konkon12

Σωστά, ευχαριστώ!...

2
Απάντησηπριν από 11 μήνες