Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"You are not a victim."

Çeviri:Sen kurban değilsin.

0
4 yıl önce

24 Yorum


TheProStudent

Hayır. Kaza, cinayet kurbanı gibi. Adak anlamı katmak için sacrificial victim denir.

19
Cevap ver3 yıl önce

mehmet57726

Bu derste cümleler bayağı ilginç:)))

13
Cevap ver2 yıl önce

AliRza590861

ünzile kaç koyun ediyor diyor

13
Cevap ver1 yıl önce

ekin937051

Ingilizceden turkceye cevirmede bende bazen sorun yasiyorum. 1 kelimenin 1 den fazla anlami olabiliyor. Onu cumleye bakarak ayirt edebilirsiniz :)

12
Cevap ver1 yıl önce

DenizKama

Bu cumleyi Türkçeye çevirirken Victim'in 'Kurban' manası yerine diğer 'Mağdur' manasını kullanayım da bakalım ne yapacak diye (bilerek yaptım yani) ve bir de ne göreyim -Oh!, aman My Gat(d) 'ım Doğru kabul etti!... İnanamadım... Her zaman bu tür farklı kullanıma hayır diyen şey artık akıllanmış sanki. Demekki neymişşş.... Moderatörler bu işlerle ilgilenirse düzelmeler ve kabuller karşımıza çıkıyormuşşş. Haydi bakim kuzucuklar geliştirme çalışmaları için herkes işbaşına...

8
Cevap ver1 yıl önce

tanjantalfa

KENDİ DOĞRUSUNU DA YANLIŞ KABUL EDİYOR

8
Cevap ver1 yıl önce

murat575889

Victim Türkçede tam anlamıyla 'muzdarip' demek. Gerçi muzdarip türkçe mi onu Tam bilmiyorum

8
Cevap ver1 yıl önce

EYUP_FX8536

...a victim=== ...bir kurban değilsin mi?

8
Cevap ver1 yıl önce

sinbad60

Merhaba arkadaşlar A32M9X doulingo kulüb kodum. Buyrun Hep beraber hem eğlenip hemde öğrenelim.

1
Cevap ver1 yıl önce

jameel568370

"Bir" kurban degilim olmasi gerekmezmiydi

1
Cevap ver1 yıl önce

auditorlevent

a. Eki var bir kurban olması gerekir

1
Cevap ver1 yıl önce

SerapErcan1

a yi yazmadim diye yanlis mi kabul edilir ya?

1
Cevap ver1 yıl önce

MerveDeniz747953

Hhry

1
Cevap ver1 yıl önce

MerveDeniz747953

TnH

1
Cevap ver1 yıl önce

roladric

Victim, maktul diye de çevrilemez mi acaba?

1
Cevap ver1 yıl önce

Alihaydarpolat

okunuşu aynı youre not effect them gibi geliyo

1
Cevap ver1 yıl önce

NesibeKuze

Walking Dead

1
Cevap ver11 ay önce

Nuh550115

Merve aktas dualingo da admin falan misin

0
Cevap ver2 yıl önce