1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You are not a victim."

"You are not a victim."

Çeviri:Sen kurban değilsin.

March 26, 2014

28 Yorum


TheProStudent

Hayır. Kaza, cinayet kurbanı gibi. Adak anlamı katmak için sacrificial victim denir.

February 1, 2015

Dilara438645

Aynen öyle

April 9, 2019

mehmet57726

Bu derste cümleler bayağı ilginç:)))

January 5, 2016

ekin937051

Ingilizceden turkceye cevirmede bende bazen sorun yasiyorum. 1 kelimenin 1 den fazla anlami olabiliyor. Onu cumleye bakarak ayirt edebilirsiniz :)

August 11, 2016

AliRza590861

ünzile kaç koyun ediyor diyor

September 1, 2016

EYUP_S

...a victim=== ...bir kurban değilsin mi?

November 25, 2016

DenizKama

Bu cumleyi Türkçeye çevirirken Victim'in 'Kurban' manası yerine diğer 'Mağdur' manasını kullanayım da bakalım ne yapacak diye (bilerek yaptım yani) ve bir de ne göreyim -Oh!, aman My Gat(d) 'ım Doğru kabul etti!... İnanamadım... Her zaman bu tür farklı kullanıma hayır diyen şey artık akıllanmış sanki. Demekki neymişşş.... Moderatörler bu işlerle ilgilenirse düzelmeler ve kabuller karşımıza çıkıyormuşşş. Haydi bakim kuzucuklar geliştirme çalışmaları için herkes işbaşına...

October 16, 2016

CameronMicaBoyce

"GOD" Tanri demek onu biliyoruz ama Gad veya Gat'i bilemedik:')

August 13, 2019

murat575889

Victim Türkçede tam anlamıyla 'muzdarip' demek. Gerçi muzdarip türkçe mi onu Tam bilmiyorum

November 4, 2016

tanjantalfa

KENDİ DOĞRUSUNU DA YANLIŞ KABUL EDİYOR

November 1, 2016

auditorlevent

a. Eki var bir kurban olması gerekir

February 19, 2017

jameel568370

"Bir" kurban degilim olmasi gerekmezmiydi

January 8, 2017

sinbad60

Merhaba arkadaşlar A32M9X doulingo kulüb kodum. Buyrun Hep beraber hem eğlenip hemde öğrenelim.

December 20, 2016

roladric

Victim, maktul diye de çevrilemez mi acaba?

June 3, 2017

DarkPhoenx

okunuşu aynı youre not effect them gibi geliyo

June 29, 2017

NesibeKuze

Walking Dead

September 5, 2017

Velikaraki

victim teriminin İngilizce Türkçe sözlükte anlamı kurban

Tabiri caizse, bunlar savaş kurbanlarıydı. - These were victims of war, so to speak. Kazanın kurbanı kimdir? - Who is the victim of the accident? (Hukuk) mağdur Onlar sözde savaş mağdurlarıdır. - They are the so-called victims of war. Mağdur kimselerin yiyecek ve giyecek ihtiyaçlarını karşılamalıyız. - We must provide food and clothes for the victims. {i} kurban: victims of war savaş kurbanları {i} mağdur kimse Mağdur kimselerin yiyecek ve giyecek ihtiyaçlarını karşılamalıyız. - We must provide food and clothes for the victims. kurban olma kurba

July 13, 2018

Nuh550115

Merve aktas dualingo da admin falan misin

December 1, 2015

SerapErcan1

a yi yazmadim diye yanlis mi kabul edilir ya?

March 19, 2017

MerveDeniz747953

Hhry

May 16, 2017

MerveDeniz747953

TnH

May 16, 2017

FatmaBerbe2

D4TAK4 HERKESI KULÜPE BEKLERIZ. LÜTFEN HERKES GELSIN. YARIŞ AKSIYON REKABET BURDA . KAZANAN GALIP OLSUN . O DA EN SONUNDA.HERKESI BEKLERIZ . IYI OLDUGUMUZU IDEA EDERİZ .

January 28, 2018

ysf418130

En kolayıydı

April 10, 2018

Hm_Dnz11

Sen kurban degilsin cumlesi ile kurban sen degilsin cumlesinin far ki ne ki. Yani birazcik anlam farki var ama kabuk etmesi gerekmiyor muydu

June 20, 2018

CigdemFurat

Ceviri icin "bir" kelimesi koyulmamis

April 13, 2019

irem883838

a bir anlamina geldigine gore

September 6, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.