Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Ми домовились?"

Переклад:Do we have a deal?

1 рік тому

4 коментарі


6magala2

На мою думку, це минулий час, тому даний переклад невірний.

11 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

Do we have a deal? Справді, дієслово в цьому реченні у теперішньому часі. Але про що йдеться?

Ми маємо угоду? Угода - це результат переговорів. Є угода - значить про щось домовились. Так теперішній час передає події минулого.

6 місяців тому

Yurii_V

Тоді як перекласти "Ми домовляємось?"

1 рік тому

drfunjohn

We are having a deal. Мабуть так?

4 тижні тому

Пов’язані обговорення