1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Meine Mutter und er sind Ges…

"Meine Mutter und er sind Geschwister."

Çeviri:Annem ve o kardeşler.

July 26, 2017

5 Yorum


ErdemYlmaz17

kardeş de olmaz mı


[aktif olmayan kullanıcı]

    Olmalı bence de.


IdilSimay

    "Benim annem ve o kardeş" cümlesi sizikinden farklı bir anlam mı taşıyor acaba????? Nerenizi düzeltecekseniz düzeltin, bıktık artıkkkk....Yuh yani....


IdilSimay

    " Benim annem ve o kardeş" cümlesi sizinkinden farklı bir anlam mı taşıyor acaba????? Bıktık artık!!! Nerenizi düzeltecekseniz düzeltin.... Yuh yani....Başka da bir şey demiyorum.... Nokta.


IdilSimay

    Yazdığım cümleleri niye paylaşmıyorsunuz ???

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.