1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Bărbatul mănâncă orez."

"Bărbatul mănâncă orez."

Traducere:The man eats rice.

March 26, 2014

5 comentarii


Sara34567

Usoara engleza asta! :-))) Apropo se scrie" The man eats rice,,


Rares.Dinu

Cum ne dam sema daca verbul are sau nu ''s'' eat sau eats?


fantomitzah

Te referi la cazurile când primești propoziția în română și trebuie să o traduci sau la alte tipuri de întrebări?

”s”-ul la finalul verbelor la timpul prezent apare doar pentru persoana a treia singular (he/she/it = el/ea).


Ioana404226

Nu pot trece de aceasta propozitie. O scriu corect si totusi nu este acceptata. M-am blocat la acest nivel. Cum trec mai departe?

Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.