1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Bărbatul mănâncă orez."

"Bărbatul mănâncă orez."

Traducere:The man eats rice.

March 26, 2014

9 comentarii


NokoTheShimari

Usoara engleza asta! :-))) Apropo se scrie" The man eats rice,,


DenisaGolo1

Fantomitzah da raspunsurile foarte clar si nu e greu de loc.S-ul se pune la sfarsitul verbului doar la persoana a 3 adica he,she,it=el,ea pentru cei care nu stiu.Engleza este usoara nu ca celelalte limbi.Daca nu sti engleza bine nu poti invata alte libi.De exeplu Franceza care seamana foarte mult cu engleza.Pentru mine acum este usor sa invat francez fiindca stiu engleza.Daca nu as fi stiut nu as fii putut invata franceza.


Rares.Dinu

Cum ne dam sema daca verbul are sau nu ''s'' eat sau eats?


fantomitzah

Te referi la cazurile când primești propoziția în română și trebuie să o traduci sau la alte tipuri de întrebări?

”s”-ul la finalul verbelor la timpul prezent apare doar pentru persoana a treia singular (he/she/it = el/ea).


vasile1915

Grea engleza asta! Atatea reguli si exceptii inutile! (de ex. intuitiv mi s-ar fi parut ca eats sa fie la plural, nu la singular). Dar ce sa-i faci? Mergem inainte... :-)


fantomitzah

Dacă te ajută cu ceva, poți să te gândești că ai ”s” doar într-o parte, nu și la substantiv și la verb (dacă e la singular ai la verb, iar dacă e la plural ai la substantiv).


CROITORUIA

Eats-she he it Eat-we, i you, you, they


Ioana404226

Nu pot trece de aceasta propozitie. O scriu corect si totusi nu este acceptata. M-am blocat la acest nivel. Cum trec mai departe?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.