"Bu mücevheri seviyorum."

Çeviri:Ich mag diesen Schmuck.

July 26, 2017

7 Yorum
Tartışma kilitli.


heybeyza

Direkt ich mag Schmuck dersek yanlış mı olur


heybeyza

evet yanlış olurmuş


tracymczgr

Neden dieser degil de diesen?


AhmetKagan61

Akkusativ kullandığımız için. İsmin -i halini belirtiyor yani.


Fraktalist

İch liebe diesen schmuck ... Neden kabul olmuyor


heybeyza

İngilizcedeki like ve love arasındaki farka yakın. Mögen fiili daha çok eşya, spor arkadaş vs. için kullanılır. Ama lieben fiili ailemizden vs. bahsederken kullanılır.


antikeuphrates

Dieser Schmuck olması lazım değil mi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.