1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Bu mücevheri seviyorum."

"Bu mücevheri seviyorum."

Çeviri:Ich mag diesen Schmuck.

July 26, 2017

6 Yorum


Beyza145856

Direkt ich mag Schmuck dersek yanlış mı olur


Beyza145856

evet yanlış olurmuş


HakanKutba

Ich mag diese Schmucke. Olmalıydı.


Fraktalist

İch liebe diesen schmuck ... Neden kabul olmuyor


Beyza145856

İngilizcedeki like ve love arasındaki farka yakın. Mögen fiili daha çok eşya, spor arkadaş vs. için kullanılır. Ama lieben fiili ailemizden vs. bahsederken kullanılır.


tracymczgr

Neden dieser degil de diesen?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.