"I eat bread."

Tłumaczenie:Jem chleb.

4 lata temu

23 komentarze


BERNARD875884

a ja znowu nic nie slyszé

1 rok temu

norbi3434

To podgłoś program

10 miesięcy temu

Mariusz483092

I eat bread Ja jem chleb ? Czemu ja nie tlumaczymy?

1 rok temu

Mariolka_Fasolka

bo jesz chleb

11 miesięcy temu

henek52
henek52

Ja jem chleb

10 miesięcy temu

G.Ewa

Jem czy ja jem

1 rok temu

Slawek975066

do d. z taką filozofia; jak tłumacze na angielski "jem chleb", to musi być "I am eating bread", a jak jest "I eat bread", to może być "jem chleb" j.a. jest dla debili

4 miesiące temu

DobrosawaP

F

9 miesięcy temu

Gabriel533012

Nie można napisać chlebek albo

6 miesięcy temu

pinia2005

marigonna nie aplle tylko apple

2 lata temu

meneeses

To było jem cheleb do wybrania było tez nieokreslony ja tam postawiłem jem nieokreslony chleb XD

1 rok temu

Adamgolkiper

Nie mówi się bred tylko bread

1 rok temu

Hania246240

To jest proste ponieważ jest z wielkiej litery i pozatym miałam wszystko dobrze no może literówki w ,,troszkę umiem" i mi powiedziało że noc nie zdałam :(

1 rok temu

marigonna

Pomyliłam sie i napisałam I eat aplle dlatego bo prawie w każdym zdaniu było,,aplle''

3 lata temu

Patii1006

o co chodzi w tym zadaniu?

4 lata temu

Mikolaj83

Pedzej dlaczego przed rzeczownikiem chleb nei ma okreslnika "a" huumm?

4 lata temu

Wika3

Ponieważ chleb sam w sobie jest niepoliczalny, jeśli byś go pokroił to kromki możesz policzyć, ale chleba jako takiego nie da rady :) Dlatego nie można napisać ani powiedzieć a bread najwyżej some bread. Mam nadzieję, że zrozumiałeś ;)

4 lata temu

zuzinka03

Masz nacisnąć na ten mikrofon i powiedziećto co powiedziała ta kobieta

3 lata temu

Witold4

przed rzeczownikiem bread chyba powinno być "a"

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Nie, ponieważ bread jest rzeczownikiem niepoliczalnym.

4 lata temu

mikaLala35

Hej:-) Zapraszam do mojego klubu: Misz masz z grochem. kod: B759ZX

1 rok temu

Szymonek2007

No tak, poprawne.

4 lata temu

kostek.smolira

Jeśli jest z czasownikiem nie piszemy ,,a'' i ,,an''

4 lata temu

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.