"The horse eats rice."

Fordítás:A ló rizst eszik.

March 26, 2014

25 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


SzilviaVarju

Ez a mondat nyelvtanilag bár helyes, nem értelmes. A lovak nem esznek rizst!


radnaitomi

És egy nyelvnek csak igaz dolgokat kell tudnia kifejezni?

Nem kell tudnom összerakni azt a mondatot, hogy 'Luke Skywalker felrobbantotta a Halálcsillagot', csak mert a valóságban nem létezik Halálcsillag? :)


Beus68

Ez csak egy példa hogy begyakorold.


s_aron1

A ló tényleg nem eszik rizst!


Enik904036

Igen .. sok értelmetlen mondatot irnak..pl : a teknősök tejet isznak..


Joc140942

Agyament mondat. Jobb példamondat is lehetne.


AronTodor

És akkor az a hülye aki rizset és nem rizst eszik? Na me' nyelvtan tanári állás jobb lett volna autószerelőnek menni....


AndreaKovc8

Hát igen... A rizset nekem sem fogadta el...


BelaKosa

Mert rossz is.


BlintErdly

Szerintem meg egyáltalán nem rossz. A magyar nyelv rengeteg hasonló esetben megengedi, hogy kikerüljük a nyelvtörőket. Az ország nagyrészén rizset főznek és nem rizst. Ami hibás az a rizsa... :-)


Galactic.Jelly

"A ló rizsát eszik" ELFOGADTA XD


Vikikee02

Amikor lassan hallgatod meg,akkor olyan hülyén mondja a "rise"-t :Dd


ZsolyGobor

Totál kiakaszt hogy magátol válaszol meg várja hogy mondjam.


thephoenixdragon

A ló NEM eszik rizst


Csabi821685

jó ez a duolingo csak "NÉHA" hibás.


fsts9

Ragyogóan tudom használni a példamondatokat az életben!


IlonaMolnr6

Veletlen egybe irtam lorizst


HorvthKrol16

Itt mindenki rizst eszik????


animal12kml

Én teljesen úgy értettem, hogy "The horse eat rice". Olyan szar a hang!


kmra685446

A lo miot eszik rizst

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.