"The horse eats rice."

Fordítás:A ló rizst eszik.

4 éve

18 hozzászólás


SzilviaVarju

Ez a mondat nyelvtanilag bár helyes, nem értelmes. A lovak nem esznek rizst!

4 éve

radnaitomi

És egy nyelvnek csak igaz dolgokat kell tudnia kifejezni?

Nem kell tudnom összerakni azt a mondatot, hogy 'Luke Skywalker felrobbantotta a Halálcsillagot', csak mert a valóságban nem létezik Halálcsillag? :)

4 éve

SzilviaVarju

:) igazad van! :)

4 éve

Beus68

Ez csak egy példa hogy begyakorold.

4 éve

s_aron1

A ló tényleg nem eszik rizst!

1 éve

AronTodor

És akkor az a hülye aki rizset és nem rizst eszik? Na me' nyelvtan tanári állás jobb lett volna autószerelőnek menni....

4 éve

AndreaKovc8

Hát igen... A rizset nekem sem fogadta el...

4 éve

BelaKosa

Mert rossz is.

4 éve

BlintErdly

Szerintem meg egyáltalán nem rossz. A magyar nyelv rengeteg hasonló esetben megengedi, hogy kikerüljük a nyelvtörőket. Az ország nagyrészén rizset főznek és nem rizst. Ami hibás az a rizsa... :-)

4 éve

Csabi821685

nekem sem

2 hónapja

Csabi821685

mijen szó az hogy rizst? TILTSUK BE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (annak ellenére hogy nem létezik.)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 hónapja

Vikikee02

Amikor lassan hallgatod meg,akkor olyan hülyén mondja a "rise"-t :Dd

4 éve

RkaSzalont

"A ló rizsát eszik" ELFOGADTA XD

4 éve

Csabi821685

wath?

2 hónapja

Jeviczkisoma

Noku biológia

2 éve

ZsolyGobor

Totál kiakaszt hogy magátol válaszol meg várja hogy mondjam.

2 éve

Csabi821685

jó ez a duolingo csak "NÉHA" hibás.

2 hónapja

Csabi821685

ANYÁDAT! Mióta létezik olyan magyar szó hogy rizst!!!!!!!!!!!!!!! [akinek tedszik adjon egy (vagy több) lingotot!] légyszi. :)

2 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.