1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Widzę swoją przyszłą żonę."

"Widzę swoją przyszłą żonę."

Tłumaczenie:I see my future wife.

March 26, 2014

19 komentarzy


PrzemysawJ13

Dlaczego nie może być I can See?


Minescreen

Bo i can see znaczy moge widzieć


Yola448704

Zdanie "I can see my future wife" jest jak najbardziej poprawne
i jest zaliczane.


Mordercocookies

Dołanczam się do pytania,bo sama już nie wiem bo I see może znaczyć rozumiem


xmoniczkax.567

Rozumiem - I understand , widzę - I see


buskes76

"I see" znaczy także rozumiem - choć może tak trochę bardziej w sensie abstrakcyjnym, podobnie jak nasze np. jasne, jasne jak słońce. Podobnie zresztą po polsku także można powiedzieć np. "tak, teraz to widzę", "widzę to" itp w sytuacji gdy zrozumieliśmy np. jakiś wątek czy problem matematyczny, logiczny który np. ktoś nam tłumaczył nawet tylko słownie a nie na kartce więc tak naprawdę fizycznie nie mogliśmy przecież tego zobaczyć lecz ewentualnie tylko to sobie wyobrazić lub uzmysłowić.
Aczkolwiek w tym zdaniu według mnie możemy tłumaczyć tylko jako "widzę..."


xmoniczkax.567

Zależy w jakim języku. W Angielskim Brytyjskim są poprawne oba tłumaczenia.


kostek.smolira

I can see-mogę widzieć


MagosiaSur

Bo to znaczy potrafię zobaczyć


fanimadra

Może być, tylko najprawdopodobniej twórcy nie wzięli tego pod uwagę; )


RobertMurawski

dlaczego przed wife nie powinno być przedimka (a,the)?


Tea__lover

"Moją" byłoby bardziej poprawne


damian695914

Czyżbyście mieli już żony? P.s to żart. Hihi


Piotr952379

Do you see her? Run, run!

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.