Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"He wrote a positive review."

Μετάφραση:Αυτός έγραψε μια θετική κριτική.

πριν από 1 χρόνο

4 σχόλια


veSS20

θα μπορουσαμε να το πουμε με χρηση βοηθητικου ρηματος δηλαδη Ηe did writte a positive review.

πριν από 1 χρόνο

D_..
D_..
Mod

Ο μόνος λόγος να χρησιμοποιηθεί το βοηθητικό ρήμα στην κατάφαση είναι για έμφαση.

  • Δεν έγραψε θετική κριτική. / He did not write a positive review.
  • Μα τι λες; Έγραψε θετική κριτική! / What are you talking about? He did write a positive review.
πριν από 3 μήνες

-c5IM
-c5IM

Μήπως το βοηθητικό ρήμα χρησιμοποιείται μόνο σε άρνηση και ερώτηση; ΠΑ

πριν από 3 μήνες

D_..
D_..
Mod

Απάντησα στο σχόλιο με την ερώτηση. :)

πριν από 3 μήνες