"Я теж"

Переклад:Me too

1 рік тому

3 коментарі


K0J9

Вибачте, а чи можна говорити I too, якщо ні чому?

1 рік тому

deniko
deniko

Просто "не звучить", як окрема фраза. Але на початку довшого речення можна:

I too have seen that movie.

Це те саме, що I have seen that movie too.

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

I too - неповне речення (відсутнє дієслово), тому треба вживати об'єктний відмінок - Me too. Якщо ввести дієслоао, то можна і суб'єктний відмінок: I am too. Така відповідь є у базі, у мене щойно прийнято.

У прикладах deniko присутнє дієслово, тому вживається суб'єктний відмінок займенника.

3 місяці тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.