"O bizde yok."

Çeviri:We do not have it.

4 yıl önce

17 Yorum


EmreGez1

"Do" yapmanız yapmak anlamına geliyor hiç alakası yok

4 yıl önce

renasirinl

Birisi cevaplasin we havent it olamazmi.eger yanlissa oncekilerde niye hep dogru kabul etti biri ilgilensin lutfen

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

diğer sorularda da asla kabul edilmedi böyle bir kullanım. Geniş zamanda olumsuz yapmak için "do not" yardımcı fiilini kullanmak zorundasınız. Nasıl ki "I drink not it" değil "I do not drink it" diyorsanız, burada da öyle. "have got" kullandığınızda durum farklı, orada have yardımcı fiil (ana fiil get/got). Dolayısıyla "I haven't got" diyebilirsiniz.

Yani ya "I do not have" ya "I haven't got".

4 yıl önce

KAMERNUR

edildi ve bu yüzden got kullanmamaya alıştım

3 yıl önce

KAMERNUR

evet katılıyorum hep dogru kabul ediliyor

3 yıl önce

renasirinl

Cok tesekkur ederim cevabiniz icin

4 yıl önce

IdilSimay
IdilSimay

Benim yazmadigim bii cevap cikti ve puan kaybettim ,neden? Oysa dadece "it" yazmıştım. Düzeltelim lutfeeenn... SEVGİLER

1 yıl önce

mavioz

"We do not have her" cevabını kabul etmedi. Him/her cevabını kabul etmesi gerekmez mi?

4 yıl önce

znurAkyol

Her onun demek ama orda it demeniz gerekirdi

4 yıl önce

hakan_sygn

She dosent have us :)

3 yıl önce

KAMERNUR

got yazmasam ne olacak

3 yıl önce

KenanKARAG1

Türkçe çevirisi "biz ona sahip değiliz" olmalıydı.

3 yıl önce

ufuk319344

We have not it

2 yıl önce

zzillla
zzillla

Why isn't "it" accusative?
Is "onu bizde yok" also correct?

Thanks

2 yıl önce

historyboy2

Neden "It is not on us" olmadı? önceden bu tarz cümlelere böyle cevaplar da verebiliyorduk sanki.

6 ay önce

BornoVAA

We have not that yanlis mi

4 hafta önce

Ahmetolak17

bu cümlede do nun kullanımının amacı nedir we not have it olmuyormu biri açıklarsa sevinirim

1 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.