Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O bizde yok."

Çeviri:We do not have it.

0
4 yıl önce

15 Yorum


renasirinl

Birisi cevaplasin we havent it olamazmi.eger yanlissa oncekilerde niye hep dogru kabul etti biri ilgilensin lutfen

1
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

diğer sorularda da asla kabul edilmedi böyle bir kullanım. Geniş zamanda olumsuz yapmak için "do not" yardımcı fiilini kullanmak zorundasınız. Nasıl ki "I drink not it" değil "I do not drink it" diyorsanız, burada da öyle. "have got" kullandığınızda durum farklı, orada have yardımcı fiil (ana fiil get/got). Dolayısıyla "I haven't got" diyebilirsiniz.

Yani ya "I do not have" ya "I haven't got".

19
Cevap ver4 yıl önce

KAMERNUR

edildi ve bu yüzden got kullanmamaya alıştım

0
Cevap ver3 yıl önce

KAMERNUR

evet katılıyorum hep dogru kabul ediliyor

0
Cevap ver3 yıl önce

renasirinl

Cok tesekkur ederim cevabiniz icin

1
Cevap ver4 yıl önce

EmreGez1

"Do" yapmanız yapmak anlamına geliyor hiç alakası yok

1
Cevap ver4 yıl önce

IdilSimay
IdilSimay

Benim yazmadigim bii cevap cikti ve puan kaybettim ,neden? Oysa dadece "it" yazmıştım. Düzeltelim lutfeeenn... SEVGİLER

1
Cevap ver1 yıl önce

mavioz

"We do not have her" cevabını kabul etmedi. Him/her cevabını kabul etmesi gerekmez mi?

0
Cevap ver4 yıl önce

znurAkyol

Her onun demek ama orda it demeniz gerekirdi

0
Cevap ver3 yıl önce

hakan_sygn

She dosent have us :)

0
Cevap ver3 yıl önce

KAMERNUR

got yazmasam ne olacak

0
Cevap ver3 yıl önce

KenanKARAG1

Türkçe çevirisi "biz ona sahip değiliz" olmalıydı.

0
Cevap ver3 yıl önce

ufuk319344

We have not it

0
Cevap ver2 yıl önce

zzillla
zzillla

Why isn't "it" accusative?
Is "onu bizde yok" also correct?

Thanks

0
Cevap ver1 yıl önce

historyboy2

Neden "It is not on us" olmadı? önceden bu tarz cümlelere böyle cevaplar da verebiliyorduk sanki.

0
Cevap ver4 ay önce