1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O bizde yok."

"O bizde yok."

Çeviri:We do not have it.

March 26, 2014

28 Yorum


renasirinl

Birisi cevaplasin we havent it olamazmi.eger yanlissa oncekilerde niye hep dogru kabul etti biri ilgilensin lutfen


Selcen_Ozturk

diğer sorularda da asla kabul edilmedi böyle bir kullanım. Geniş zamanda olumsuz yapmak için "do not" yardımcı fiilini kullanmak zorundasınız. Nasıl ki "I drink not it" değil "I do not drink it" diyorsanız, burada da öyle. "have got" kullandığınızda durum farklı, orada have yardımcı fiil (ana fiil get/got). Dolayısıyla "I haven't got" diyebilirsiniz.

Yani ya "I do not have" ya "I haven't got".


Sleyman951940

Selamlar,"Drink" de bir eylem var ama diğerinde bulundurma veya sahiplik var o sebeple bu cevap yeterli gelmiyor insanın kafası karışıyor:)


fatoo274100

emeginiz icin sonsuz tesekkurler


KAMERNUR

edildi ve bu yüzden got kullanmamaya alıştım


KAMERNUR

evet katılıyorum hep dogru kabul ediliyor


AhmetTurk2

we haven't got it = we do not have it . eş anlamli.


EmreGez1

"Do" yapmanız yapmak anlamına geliyor hiç alakası yok


BARIS_KARAMAN

Do hem geniş zaman yardımcı fiil hem de yapmak fiili Ö: What do you do? cümlesinde ilki yard. fiil digeri yapmak fiili


Ramazan779381

Do olayını anlamadım nerede kullanıyoruz nerede kullanmıyoruz


BirkanSat

Buraya kadar iyidim simdi kafa corba oldu when why what where who whose bunlari onceden ezberle mek lazim sanirim


renasirinl

Cok tesekkur ederim cevabiniz icin


BornoVAA

We have not that yanlis mi


Ahmetolak17

bu cümlede do nun kullanımının amacı nedir we not have it olmuyormu biri açıklarsa sevinirim


SemihKarat3

Oradaki "do" nun cumle içerisinde ki anlami ney


Alper183586

Don't kabul etmiyor neden


Gopal668699

It doesn't has we olmaz mi


sevvalnur19

We don't have this neden olmuyor


metebrlk

Orada ki do ne için


emrullahtunc14

It isn't our neden olmaz


Bra337072

do nun işlevi nedir?


emircembenli

We dont have him dedim kabul etmesi gerekmez mi


AhmetTurk2

him ve her niye kabul edilmiyor


Adem610930

"İt is not ours" neden olmuyor birisi aciklayabilir mi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.