1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O bizde yok."

"O bizde yok."

Çeviri:We do not have it.

March 26, 2014

27 Yorum

Konu önem sırasına göre

renasirinl

Birisi cevaplasin we havent it olamazmi.eger yanlissa oncekilerde niye hep dogru kabul etti biri ilgilensin lutfen

May 16, 2014

Selcen_Ozturk

diğer sorularda da asla kabul edilmedi böyle bir kullanım. Geniş zamanda olumsuz yapmak için "do not" yardımcı fiilini kullanmak zorundasınız. Nasıl ki "I drink not it" değil "I do not drink it" diyorsanız, burada da öyle. "have got" kullandığınızda durum farklı, orada have yardımcı fiil (ana fiil get/got). Dolayısıyla "I haven't got" diyebilirsiniz.

Yani ya "I do not have" ya "I haven't got".

May 18, 2014

KAMERNUR

edildi ve bu yüzden got kullanmamaya alıştım

October 31, 2014

Sleyman951940

Selamlar,"Drink" de bir eylem var ama diğerinde bulundurma veya sahiplik var o sebeple bu cevap yeterli gelmiyor insanın kafası karışıyor:)

September 9, 2019

KAMERNUR

evet katılıyorum hep dogru kabul ediliyor

October 31, 2014

EmreGez1

"Do" yapmanız yapmak anlamına geliyor hiç alakası yok

July 23, 2014

BARIS_KARAMAN

Do hem geniş zaman yardımcı fiil hem de yapmak fiili Ö: What do you do? cümlesinde ilki yard. fiil digeri yapmak fiili

July 6, 2019

renasirinl

Cok tesekkur ederim cevabiniz icin

May 20, 2014

mavioz

"We do not have her" cevabını kabul etmedi. Him/her cevabını kabul etmesi gerekmez mi?

July 17, 2014

znurAkyol

Her onun demek ama orda it demeniz gerekirdi

August 23, 2014

hakan_sygn

She dosent have us :)

October 21, 2014

Kaan193439

Güzel espri

February 14, 2019

KAMERNUR

got yazmasam ne olacak

October 31, 2014

KenanKARAG1

Türkçe çevirisi "biz ona sahip değiliz" olmalıydı.

February 20, 2015

ufuk319344

We have not it

December 1, 2015

IdilSimay

Benim yazmadigim bii cevap cikti ve puan kaybettim ,neden? Oysa dadece "it" yazmıştım. Düzeltelim lutfeeenn... SEVGİLER

December 15, 2016

nadide979463

puanlarin ne önemi oluyor.Biraz acarmisiniz.Ben hic onemsemiyorum.Dersime bakiyorum.60 gunluk serim iki dakika gec basladim diye uctu.Bir önemi varmiydi ki?Tesekkurler cevap icin

April 19, 2019

historyboy2

Neden "It is not on us" olmadı? önceden bu tarz cümlelere böyle cevaplar da verebiliyorduk sanki.

March 22, 2018

BornoVAA

We have not that yanlis mi

September 20, 2018

Ahmetolak17

bu cümlede do nun kullanımının amacı nedir we not have it olmuyormu biri açıklarsa sevinirim

October 18, 2018

AhmetHakan933322

Do niye kullanilmis

January 26, 2019

Ramazan779381

Do olayını anlamadım nerede kullanıyoruz nerede kullanmıyoruz

February 23, 2019

serap164066

we dont it niye diyemiyoruz isin içine girmek zorunda mı

February 25, 2019

mustafamut991

Neden do

March 6, 2019

SemihKarat3

Oradaki "do" nun cumle içerisinde ki anlami ney

April 1, 2019

Alper183586

Don't kabul etmiyor neden

May 11, 2019

BirkanSat

Buraya kadar iyidim simdi kafa corba oldu when why what where who whose bunlari onceden ezberle mek lazim sanirim

October 11, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.