"Wofür benutzt der Koch den Käse?"

Çeviri:Aşçı peyniri ne için kullanıyor?

1 yıl önce

6 Yorum


SabineBergmann1
SabineBergmann1

"Aşçı peyniri neye kullaniyor?" neden yanliş?. Ne zaman ben "neye, niye", ne zaman "ne için" kullanmak zorundayim?

1 yıl önce

humetin
  1. Peynir : Bu peynir çok güzel
  2. Peyniri : Ben peyniri çok severim
  3. Peynire : Peynire dayanamıyorum
  4. Peynirde : Peynirde Hangi Vitaminler Var?
  5. Peynirden : Peynirden neler yapılır
  6. Hangi peynir nerede, ne zaman ne için, niye kullanılır ?
  7. Peyniri nereye koyayım ? - Buzdolabına lütfen
  8. Aşçı neden (niye - niçin) çorbaya peynir koyuyor
  9. Nerede: Aşçı peyniri NEREDE kullanıyor
  10. neye : Bu peynir NEYE benziyor?
  11. niye: NİYE peynir yemiyorsun
  12. ne zaman: Ne zaman peynir yersin?
  13. ne için: Peyniri ne için istiyorsun?
2 ay önce

humetin
  1. Den Käse benutzt der Koch für die Suppe =

  2. Suppe mit den Käse =

2 ay önce

humetin

nutzen =

benutzen =

2 ay önce

humetin
  1. die Benutzung

  2. der Benutzer, die Benutzerin

  3. nützlich

1 ay önce

humetin
  1. nutzen = Ich nutze das Bad als Dunkelkammer.

  2. benutzen = Ich benutze einen Flaschenöffner.

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.