Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Εκείνο φαινόταν αδύνατο!"

Μετάφραση:That seemed impossible!

πριν από 1 χρόνο

3 σχόλια


Theofa
Theofa

"Εκείνο φαινόταν αδύνατον! Γιατί το θεωρεί λάθος; Είναι λάθος το τελικό "ν" στο "αδύνατο(ν)"; Ευχαριστώ!

πριν από 1 χρόνο

Theofa
Theofa

"Εκείνο φαινόταν αδύνατον! Γιατί το θεωρεί λάθος; Είναι λάθος το τελικό "ν" στο "αδύνατο(ν)"; Ευχαριστώ!

πριν από 1 χρόνο

Valentine897317

"that looked impossible" είναι λαθος??

πριν από 3 μήνες