1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Εκείνο φαινόταν αδύνατο!"

"Εκείνο φαινόταν αδύνατο!"

Μετάφραση:That seemed impossible!

July 28, 2017

6 σχόλια


Theofa

"Εκείνο φαινόταν αδύνατον! Γιατί το θεωρεί λάθος; Είναι λάθος το τελικό "ν" στο "αδύνατο(ν)"; Ευχαριστώ!


Bacilic

Όχι δεν είναι λάθος!

Παράλειψη του συστήματος. :)


Valentine897317

"that looked impossible" είναι λαθος??


OG7e3

Το "that was seeming impossible" δεν θα ήταν πιο σωστό, αφού το φαινόταν είναι παρατατικός και όχι αόριστος ;


jaye16

No, seem είναι ένα από τα ρήματα που δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο χρόνος διαρχεία (continuous tenses) (εντάξει, υπάρχουν μερικές εξαιρέσεις αλλά όχι σημαντικές.)


OG7e3

Ευχαριστώ πολύ και εσάς προσωπικά και όλη την ομάδα, για την τόσο πολύτιμη βοήθεια και τις γνώσεις, που μας προσφέρετε

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.