1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "What a surprise running into…

"What a surprise running into you here!"

Μετάφραση:Τι έκπληξη να σε συναντήσω τυχαία εδώ!

July 28, 2017

10 σχόλια


Michael409270

Ποια λέξη είναι το τυχαία;


Michael409270

Τι έκπληξη να σε συναντήσω εδώ


panspe

running into....συναντω τυχαια...???


wc22N9rN

Δεν βλεπω να εξηγεί κανένας υπεύθυνος....Εγώ θα έλεγα...Τί έκπληξη να τρέχεις εδώ μεσα.


charpan74

Ότι να ναι η απάντηση.


john152929

Εξηγήστε μου παρακαλώ το running into you είναι Αγγλισμός; Γιατί η κατά λέξη μετάφραση λέει τρέχω σε σένα. Ευχαριστώ!


19qT2

Δεν συμφωνεί η ερώτηση με την απάντηση.


LEFTERIS235652

Πατήστε αναφορά για να διορθωθεί.


cxmy19

Δεν καταλαβαίνω τι σημαίνει running into


Konstantin882076

Πολύ ελεύθερη μετάφραση με μεγάλη φαντασία. .... Συγνώμη δεν μπορεί να διορθωθεί κάπως αυτή η πρόταση. ...

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.