1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Εγώ παρουσιάζω τους μαθητές."

"Εγώ παρουσιάζω τους μαθητές."

Μετάφραση:I introduce the students.

July 29, 2017

8 σχόλια


staboz

Studens είναι οι σπουδαστές, όχι οι μαθητές


Ichnovatis

Μου δέχεται ως λάθος το '' I presents the students'' αλλά δεν καταλαβαίνω το λόγο...


Pop792238

I present οχι Ι presents (γ ενικό)


Dimitris519806

Συμφωνώ μαζί σου


Konstantin716578

Γιατί θέλει το introduce?


Dimitra956826

Γιατί αυτό είναι το ρήμα που χρησιμοποιείται σε τέτοιες περιπτώσεις για συστάσεις. Αν μιλάς για έναν φίλο σου, you introduce them to other people. Αν μιλάς για ένα αντικείμενο ή κάτι που δεν είναι απτό, you present it. Θα μπορούσες βέβαια να το χρησιμοποιήσεις και για ανθρώπους, αλλά συνήθως προτιμάται το πρώτο, γιατί ακούγεται λίγο πιο σωστό. ^.^


uoLL8

Καλή σου μέρα Δήμητρα!

Τι σημαίνουν τα δύο αυτάκια(?) που βλέπω στις απαντήσεις σου;

Φιλικά Κλεάνθης


Dimitra956826

Χχαχαχα, τίποτα το ανησυχητικό. Έχω μία ιδιαίτερη αδυναμία στις γάτες, και έγινε συνήθεια (εξ ου και τα αυτάκια)! XD

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.