Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Εγώ παρουσιάζω τους μαθητές."

Μετάφραση:I introduce the students.

πριν από 1 χρόνο

5 σχόλια


staboz

Studens είναι οι σπουδαστές, όχι οι μαθητές

πριν από 1 χρόνο

Ichnovatis

Μου δέχεται ως λάθος το '' I presents the students'' αλλά δεν καταλαβαίνω το λόγο...

πριν από 1 χρόνο

Pop792238

I present οχι Ι presents (γ ενικό)

πριν από 1 μήνα

Konstantin716578

Γιατί θέλει το introduce?

πριν από 7 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Γιατί αυτό είναι το ρήμα που χρησιμοποιείται σε τέτοιες περιπτώσεις για συστάσεις. Αν μιλάς για έναν φίλο σου, you introduce them to other people. Αν μιλάς για ένα αντικείμενο ή κάτι που δεν είναι απτό, you present it. Θα μπορούσες βέβαια να το χρησιμοποιήσεις και για ανθρώπους, αλλά συνήθως προτιμάται το πρώτο, γιατί ακούγεται λίγο πιο σωστό. ^.^

πριν από 1 μήνα