"Εγώ παρουσιάζω τους μαθητές."

Μετάφραση:I introduce the students.

πριν από 1 χρόνο

7 σχόλια


staboz

Studens είναι οι σπουδαστές, όχι οι μαθητές

πριν από 1 χρόνο

Ichnovatis

Μου δέχεται ως λάθος το '' I presents the students'' αλλά δεν καταλαβαίνω το λόγο...

πριν από 1 χρόνο

Pop792238

I present οχι Ι presents (γ ενικό)

πριν από 5 μήνες

Konstantin716578

Γιατί θέλει το introduce?

πριν από 11 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Γιατί αυτό είναι το ρήμα που χρησιμοποιείται σε τέτοιες περιπτώσεις για συστάσεις. Αν μιλάς για έναν φίλο σου, you introduce them to other people. Αν μιλάς για ένα αντικείμενο ή κάτι που δεν είναι απτό, you present it. Θα μπορούσες βέβαια να το χρησιμοποιήσεις και για ανθρώπους, αλλά συνήθως προτιμάται το πρώτο, γιατί ακούγεται λίγο πιο σωστό. ^.^

πριν από 5 μήνες

uoLL8
uoLL8

Καλή σου μέρα Δήμητρα!

Τι σημαίνουν τα δύο αυτάκια(?) που βλέπω στις απαντήσεις σου;

Φιλικά Κλεάνθης

πριν από 2 εβδομάδες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Χχαχαχα, τίποτα το ανησυχητικό. Έχω μία ιδιαίτερη αδυναμία στις γάτες, και έγινε συνήθεια (εξ ου και τα αυτάκια)! XD

πριν από 2 εβδομάδες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.