"Boys eat bread."

Tłumaczenie:Chłopcy jedzą chleb.

4 lata temu

16 komentarzy


PanWaniliowy

napiszcie: chlopaki jedza chleb

4 lata temu

Cilka1974

Nie powinno byc : boys eats bread?

2 lata temu

Artek1976

Nie ponieważ ''s'' dodajemy do czasownika w 3 osobie liczby poj. he , she, it czyli on, ona, ono, a ''boys eat bread'' jest w liczbie mnogiej - w domyśle oni jedzą :)

2 lata temu

Sylwia1446

Mi się też tak wydaje

11 miesięcy temu

AdaWierzbi

Usłyszałam Bois i bred

4 lata temu

WalentynaT

Ale... boy eat tez mogloby być. Skąd mam wiedzieć boy czy boys?

1 rok temu

astropl

Hejka. Dlaczego czasami jest are eating a czasami eat ? Od czego to zależy?

9 miesięcy temu

JanKalman

a dlaczego nie chłopiec

1 rok temu

Bananeq1

Bo to jest liczba mnoga gamoniu!

4 miesiące temu

Elbieta810218

Is It Black pass with Black

5 miesięcy temu

iwonka818452

Dlaczego nie "boy" eat? to nie jest pierwsza os. l.poj?

1 rok temu

Marta87549

Nie haha. Chlopiec to on nie ja

7 miesięcy temu

kankan2jkl

Kiedy musi być The przed słowem ?

4 lata temu

helasiek

Prawie wszędzie,ponieważ the oznacza określoną rzecz, np. THE HONEY-MIÓD

3 lata temu

rafalka23

Tu powinno być coś słychać czy tylko wybrać trzeba ? Bo jeśli tak to u mnie audio nie ma

2 lata temu

QNapi

Ósma =^.^= xD

1 rok temu

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.