"MeinFernseheristzuklein."

Çeviri:Benim televizyonum çok küçük.

1 yıl önce

3 Yorum


Ogn876646

''zu'' kelimesinin türkçede kullanıldığı karşılık ''çok''değildir. zu klein,zu gross,zu schnell,zu hoch = daha küçük,daha büyük,daha hızlı,daha yüksek gibi sıfatları pekiştiren bir anlamı olan ''daha'' kelimesi olması lazım,diye düşünüyorum

1 yıl önce

LalAz8
LalAz8

Zu çok anlamınada gelir ama sehr dan farkı şu Es ist sehr kalt da dersen bulunduğun yerde atıyorum klima var ama dışarısı 35 derece bunu kullanırsın ama mesela hava -5 derece eve geldin yine soğuk o zaman dersin ki es ist zu kalt da hava çok soğuk ama soğuk olması senin açından kötü fark bu

11 ay önce

LalAz8
LalAz8

Zu çok anlamına geliyor ama zu dersen çok olması senin açından kötü dür Die schkolade ist sehr gut Çikolata çok iyi Es ist zu kalt, und mir ist kalt Hava çok soğuk ve ben üşüyorum

11 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.