1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Mein Fernseher ist zu klein."

"Mein Fernseher ist zu klein."

Çeviri:Benim televizyonum çok küçük.

July 29, 2017

4 Yorum


Ogn876646

''zu'' kelimesinin türkçede kullanıldığı karşılık ''çok''değildir. zu klein,zu gross,zu schnell,zu hoch = daha küçük,daha büyük,daha hızlı,daha yüksek gibi sıfatları pekiştiren bir anlamı olan ''daha'' kelimesi olması lazım,diye düşünüyorum


LalAz8

Zu çok anlamınada gelir ama sehr dan farkı şu Es ist sehr kalt da dersen bulunduğun yerde atıyorum klima var ama dışarısı 35 derece bunu kullanırsın ama mesela hava -5 derece eve geldin yine soğuk o zaman dersin ki es ist zu kalt da hava çok soğuk ama soğuk olması senin açından kötü fark bu


LalAz8

Zu çok anlamına geliyor ama zu dersen çok olması senin açından kötü dür Die schkolade ist sehr gut Çikolata çok iyi Es ist zu kalt, und mir ist kalt Hava çok soğuk ve ben üşüyorum


Mustafa152372

Aslında daha doğru bir çevirisi "aşırı" olabilir. Ingilizcedeki too much gibi. Bir negatiflik içeriyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.