"Ben onun resimlerini severim."

Çeviri:I like her pictures.

4 yıl önce

10 Yorum


zgnUslu

Resim ve fotograf ayrı bir sey olduğu icin photo kullanimi hatali olmaz mi? Resimini çektim cumlesindeki hata gibi..

2 yıl önce

SeyhanOZEN

Cevapları aşağıdaki gibi veriyor. • I like her photo. • I like her pictures.

photo kelimesi photos olması gerekmez mi? Hatalı sayıyor

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

haklisin hata olmus düzelttim

4 yıl önce

noxmeis
noxmeis

"drawings" neden olmuyor?

1 yıl önce

BuseGeren1

Çok ayrımcılar him yazınca kabul etmedi

3 ay önce

merlhanGk

"I like her paints" niye olmuyor?

2 yıl önce

ruzgar.j.u

Yanlis secenekler. Photos cogul diye dogru diyor ama fotografla resim farkli seyler. Saymiyorum

1 yıl önce

Nilay4422

I like her photo

1 yıl önce

Tolgazorba

Fotoğrafını beğendim

1 ay önce

Cumhurayc

Çizim ayrı, resim ayrı, foto ayrı. Ama paintings ile pictures eş anlamlı

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.