Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben onun resimlerini severim."

Çeviri:I like her pictures.

4 yıl önce

10 Yorum


zgnUslu

Resim ve fotograf ayrı bir sey olduğu icin photo kullanimi hatali olmaz mi? Resimini çektim cumlesindeki hata gibi..

1 yıl önce

SeyhanOZEN

Cevapları aşağıdaki gibi veriyor. • I like her photo. • I like her pictures.

photo kelimesi photos olması gerekmez mi? Hatalı sayıyor

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

haklisin hata olmus düzelttim

4 yıl önce

noxmeis
noxmeis

"drawings" neden olmuyor?

1 yıl önce

BuseGeren1

Çok ayrımcılar him yazınca kabul etmedi

4 hafta önce

merlhanGk

"I like her paints" niye olmuyor?

2 yıl önce

ruzgar.j.u

Yanlis secenekler. Photos cogul diye dogru diyor ama fotografla resim farkli seyler. Saymiyorum

1 yıl önce

ferhat363624

Yannislik var soruda

1 yıl önce

Nilay4422

I like her photo

1 yıl önce

Cumhurayc

Çizim ayrı, resim ayrı, foto ayrı. Ama paintings ile pictures eş anlamlı

1 yıl önce