1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben onun resimlerini severim…

"Ben onun resimlerini severim."

Çeviri:I like her pictures.

March 27, 2014

11 Yorum


zgnUslu

Resim ve fotograf ayrı bir sey olduğu icin photo kullanimi hatali olmaz mi? Resimini çektim cumlesindeki hata gibi..


SeyhanOZEN

Cevapları aşağıdaki gibi veriyor. • I like her photo. • I like her pictures.

photo kelimesi photos olması gerekmez mi? Hatalı sayıyor


Selcen_Ozturk

haklisin hata olmus düzelttim


noxmeis

"drawings" neden olmuyor?


BuseGeren1

Çok ayrımcılar him yazınca kabul etmedi


merlhanGk

"I like her paints" niye olmuyor?


ruzgar.j.u

Yanlis secenekler. Photos cogul diye dogru diyor ama fotografla resim farkli seyler. Saymiyorum


Nilay4422

I like her photo


Tolgazorba

Fotoğrafını beğendim


Cumhurayc

Çizim ayrı, resim ayrı, foto ayrı. Ama paintings ile pictures eş anlamlı


Ege360948

I like him pictures da olmalı yanitlarda

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.