1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "What is the final volume of …

"What is the final volume of the water?"

Vertaling:Wat is de uiteindelijke inhoud van het water?

March 27, 2014

5 opmerkingen


WC20001

Als ik op het onderstreepte woord tik voor hulp staat er eveneens 'Volume' en geen inhoud, dus voor volume gekozen in de zin en blijkt dit niet goed te zijn, waarom?


swift-tutle

Omdat water een vloeistof is. Inhoud is letterlijk wat er in een voorwerp past. Het wordt gemeten in kubieke centi-/deci-/-meters/etc. Volume is eigenlijk de inhoud die je nodig hebt om je voorwerp in te doen. Het wordt gemeten in centi-/deci-/-liters/etc. Omdat het nergens op slaat om te kijken hoeveel er in water past, is het volume.


dany733288

wat is de uiteindelijke volume van het water


swift-tutle

Dat is eigenlijk goed. Inhoud is niet goed.

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.