1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Αυτός είχε πάει σπίτι."

"Αυτός είχε πάει σπίτι."

Μετάφραση:He had gone home.

July 30, 2017

5 σχόλια


GiwrgosDea

Πότε μπαίνει goes?


Konstantin716578

Και γιατί go·ne·;


lela357382

? Ποιο ειναι το λαθος?


jaye16

Καθώς εμείς οι συντονιστές δεν μπορούμε να δούμε την πρόταση σας, δεν ξέρουμε γιατί δεν έγινε αποδεκτή.

..Ακολουθήστε αυτές τις οδηγίες για:

να βεβαιωθείτε ότι έχετε πάντα τη σωστή μετάφραση, και

να μάθετε πιο εύκολα στο Duolingo και πώς

Τι να κάνετε αν η πρόταση σας απορριφθεί....

https://forum.duolingo.com/comment/43087948

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.