"My sister travels during the summer."

Fordítás:A lánytestvérem utazik a nyár folyamán.

March 27, 2014

21 hozzászólás


hogabor

A nővérem utazik a nyáron. Ez miért nem jó?

March 27, 2014

radnaitomi

Teljesen jó az. :) Csak még senki nem jelentette.

March 28, 2014

Pola51

Szerintem, ha a nyáron, akkor "in the summer" lenne.

February 5, 2016

matzoli

A nővérem nyáron elutazik. Ez nem jó?

April 1, 2014

johalasz46

Igy tőlem sem fogadta el: vszinüleg hiányolja az "away" szót... De hát ez szóra sem érdemes. Látom, ezt 2 éve irtad, lehet, hogy már nem is tanulsz...-sajnos.

January 30, 2017

cili27

A noverem a nyar folyaman utazik..nem fogadta el :-(

May 26, 2014

frankgeorge21

"A nővérem a nyár folyamán utazik" miért nem jó? A magyarban nem olyan kötött a szórend mint az angolban. A my sister ugyanúgy lehet a nővérem mint a húgom is, mindkettő lánytestvér a jónak titulált fordítás szerint!!!!!!!!!!!!!

March 29, 2014

Cserilep

Én is ezt írtam. Jelentem.

April 19, 2014

DraHorvth7

A nővérem egész nyáron (át) utazik.?

April 7, 2015

TimeaVarga5

A nővérem utazással tölti a nyarat. Ez is jó nem?

May 23, 2015

barnak01

Sajnos az én fordításom sem jó "A húgom a nyár folyamán utazik" de miért? Lehet, hogy béta a program? :-)

March 28, 2014

fectroll

Jééé! Béta? Ja, az. Ez azért lehet, hogy fel van tüntetve, hogy béta... ;)

August 7, 2014

barnak01

Kezd vérben forogni a szemem ugyanazt írom le mint a program, de mégsem jó a fordításom. "A lánytestvérem a nyár folyamán utazik" Hibás az "utazik" szó és a nyár előtti "a" betű!!!!!!!!!!!!

April 10, 2014

fectroll

Javaslom ilyen esetekre a VISINE szemcseppet. Tuti, hogy segít.... :))))))))))))

August 7, 2014

barnak01

Na ez tetszik :-) ott a pont.

August 7, 2014

fectroll

:))))))))))

August 11, 2014

nori.lovas

Én azt irtam hogy a ,,nyáron utazik el"

March 8, 2015

nori.lovas

Nem fogadta el :(

March 8, 2015

Apici2

Mit?

December 4, 2018

pazola

"A nővérem végigutazza a nyarat." - ez miert nem jo vajon?

November 5, 2016

csabesz3

Már megint a kiejtés!

June 25, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.