1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Benim seyircilerim"

"Benim seyircilerim"

Çeviri:Mein Publikum

July 30, 2017

5 Yorum


Omer1938

Das Publium halk anlaminda degil mi Şimdi de seyirci anlaminda kullaniyor


Yusuf12613

almanca bunlarla dolu


mehmetkami19

Tek kelimeyle felaket


fatihan5555

Benim seyircim ile seyircilerim farklı olması lazım değil mi? Çoğul sorulmuş tekil haliyle cevap da.


sebat44

"Mein Publikum " tercümesi "benim halkım " olacak . Ynlş

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.