"The role"

Fordítás:A szerep

March 27, 2014

12 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Ibshow

A gép által kimondott "The role" szerintem inkább gügyögés, mint felismerhető. Vicces. :)


BLacee

Ez tényleg így van! Bejelentetted te is ugye?


Somazoli73

Egyetértek! Szerintem még egy angol anyanyelvű sem értette volna....


rock4ever

lassítva érthető, de a normál sebességű érthetetlen


Kenermester1

mindig rule-nak hallom (mint ha szabály lenne)


HUNZaki

lassan ertheto, normal sebessegben erthetetlen


calyst

Szerintem be van nyomva a csaj, azért forog ilyen furán a nyelve.


Harga

Mint minden angol. Hogy miért nem tanulnak meg "szépen" beszélni angolul (legalább az én kedvemért)!


komodofan

A teendő miert nem jo?


Harga

Meg persze "feladat, funkció, kötelesség". Szerintem ne legyünk ennyire telhetetlenek. Majd később megtanulhatjuk mindet.


SmuelSoma

The roll Ezt is el kellene fogadni, mert a hallottakból nem derül ki, zsömléről (roll), vagy szerepről (role) van szó. Szövegkörnyezet hiányában, egy angol sem tudná eldönteni, hogy miről beszél.


Imre744241

Nem lehet érteni ezt a személyt.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.