Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Já to promyslím."

Překlad:I will think it over.

před 1 rokem

10 komentářů


LZt9pqgI

proč je toto chybné: i will think over it

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

u frazovych sloves (slovesa, kde pripojena predlozka meni vyznam) stoji podmet mezi slovesem a predlozkou. Ta vase veta by znamenala, ze o necem premyslite a jste fyzicky nad tim predmetem, o kterem premyslite.

před 1 rokem

Denisa380691

Podmět? Nebo spíše předmět?

před 7 měsíci

ZdePE

Zadal jsem: "I will think over" . Nebylo uznáno, že chybí "it" (to). Ve větě před chvilkou (bohužel už si nepamatuju v jaké) bylo bez použití "it", s tím že anglická věta dává smysl i bez "it", zatímco v češtině nikoli. Tak jak to vlastně je?? Děkuji.

před 9 měsíci

kacenka9
kacenka9
Mod

Zalezi vetu od vety. bez te predchozi vety se to, bohuzel neda osvetlit.

před 4 měsíci

pepa677131

"I will consider it" je špatně? Proč? Díky

před 7 měsíci

kacenka9
kacenka9
Mod

doplneno

před 4 měsíci

PetrPtacek

Dobrý den, proč nemohu použít "I will think about that." Tedy místo it that. Někde jsem četl, že it by nemělo být na konci věty. Předem mnohokrát děkuji.

před 4 měsíci

kacenka9
kacenka9
Mod

THAT chybelo. Doplnila jsem. Nikdy jsem poucku o 'that' na konci vety neslysela. Je mozne, ze se v urcitych typech vet neuziva, ale zrovna tady je to bezne.

před 4 měsíci

PetrPtacek

Moc děkuji, vaše odpovědi mi vždy velmi pomáhají.

před 4 měsíci