A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Hisznek a gyerekeknek."

Fordítás:They believe the children.

4 éve

15 hozzászólás


Elenor1992

A trust miert nem jo?

4 éve

fectroll
fectroll

Trust me - Bízz bennem.

4 éve

dlaccc

Én is elszúrtam, de utána jártam és egy jó magyarázatot találtam rá :) -- I trust you, so I will loan you $10. (Trusting in someone means I assume they will do the right thing. In this case, I assume you will pay it back my $10.)  -- I believe you when you say you’ll pay me back, so I will loan you $10. (Believing someone means assuming that they are telling the truth.) You might not trust someone, but you might believe something they say. 

3 éve

kardos.laj

for the children-t dobta fel megoldásnak.Miért dobja ezt fel ha egyszer a to a helyes?

3 éve

EszterZubor

A to miért nem kell?

4 éve

CserniZsu

...radnaitomi már elmondta... :)

4 éve

Vica58

Ha hozzáteszem az a baj, ha meg nem, akkor azért nem fogadja el:(Lassan fogy a türelmem!

4 éve

radnaitomi

Mi az, amit hol hozzáteszel, hol nem? (Csak mert nem írtad ide.)

Ha a 'to'-ra gondolsz, akkor abban nincs keveredés, egyszerűen így van a 'believe' ige használata:

  • hisz valakiNEK = believe somebody (simán prepozíció nélkül kell állnia itt tárgyesetben annak, akinek hiszünk.)
4 éve

andras.apa

Nekem to the childrent adta megoldaskent...

4 éve

DraHorvth7

Én for-ral írtam és pont hogy to-ra javított.!!?

3 éve

TiborG.

itt valami nem stimmel for the childrent mutat az egérnek de to the children a helyes..vagy nem tudom..

3 éve

Mohacsi.Ica
Mohacsi.Ica

Ha azt szeretném mondani, hogy "Hiszek a gyerekekBEN" akkor azt hogyan kellene?

2 éve

radnaitomi

I believe in the children.

2 éve

Sztankay54

Menjetek a fenébe,miaért van a segítségnél ott a for,ha egyszer a miatt van ahiba

2 éve

Harga
Harga

Azért, mert így megjegyzed. (Egyébként menjen aki mondja.)

1 hónapja