1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Câinele ei bea apă."

"Câinele ei bea apă."

Traducere:Her dog drinks water.

March 27, 2014

7 comentarii


Briela67

am nevoie de ajutor, nu inteleg de ce si cand este drink, cand este drinks, cum sa ma lamuresc? cand e singular cand e plural


sonia579438

Pai cand e I,you,he/she/it se foloseste drink si cand sunt celalalte se foloseste drinks


fantomitzah

Gasesti raspunsul aici.


petrubivol

Cum pot sa apas cuvintul aici , ca si eu nu ma lamuresc cind se pune s si cind nu...


fantomitzah

Discutia cu explicatii: https://www.duolingo.com/comment/2950953

Te intrebasem daca esti cumva pe mobil (daca esti pe web nu are de ce sa nu-ti mearga sa faci click pe ”aici” si sa te duca in pagina potrivita).
Nu sterge mesajul tau si posta unul nou. Ai un buton ”Editeaza” sub fiecare mesaj scris de tine. Foloseste-l daca ai gresit ceva sau daca doresti sa completezi.


petrubivol

iti multumesc mult de ajutor.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.