Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Câinele ei bea apă."

Traducere:Her dog drinks water.

acum 4 ani

7 comentarii


Briela67

multumesc!

acum 4 ani

petrubivol

Cum pot sa apas cuvintul aici , ca si eu nu ma lamuresc cind se pune s si cind nu...

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Discutia cu explicatii: https://www.duolingo.com/comment/2950953

Te intrebasem daca esti cumva pe mobil (daca esti pe web nu are de ce sa nu-ti mearga sa faci click pe ”aici” si sa te duca in pagina potrivita).
Nu sterge mesajul tau si posta unul nou. Ai un buton ”Editeaza” sub fiecare mesaj scris de tine. Foloseste-l daca ai gresit ceva sau daca doresti sa completezi.

acum 4 ani

petrubivol

iti multumesc mult de ajutor.

acum 4 ani

Briela67

am nevoie de ajutor, nu inteleg de ce si cand este drink, cand este drinks, cum sa ma lamuresc? cand e singular cand e plural

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Gasesti raspunsul aici.

acum 4 ani

sonia579438

Pai cand e I,you,he/she/it se foloseste drink si cand sunt celalalte se foloseste drinks

cu 11 luni în urmă