1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Πληρώνουμε για το φυσικό αέρ…

"Πληρώνουμε για το φυσικό αέριο κάθε μήνα."

Μετάφραση:We pay for the gas every month.

July 31, 2017

10 σχόλια


aggelo8

Εγω εγραψα we pay for the natural gas επειδη εχει τη λεξη φυσικο αλλα οταν το εκανα βαθμολογηση μου λεει we pay for the gas που ειναι το λαθος μου επειδη εγραψα natural?


dimstath

συμφωνώ και εγώ και απάντηση δεν έχει δοθεί ακόμη


Konstantin882076

Το φυσικό αέριο λέγεται " Natural gas". Γιατί δεν το δέχεται για σωστό και δέχεται μόνο " gas " σκέτο. Δεν καταλαβαίνω. Ας το δει κάποιος αρμόδιος και ας το διορθώσει.


Kostoula5

Γραφω gas lightαλλα φεν το γεαφει


jaye16

Εδώ λέει μόνο ..."gas" όχι "light".


vasibagi

To natural γιατι ειναι λαθος


jaye16

"Natural" είναι σωστό και αποδεκτό.

Επομένως, εάν η απάντησή σας δεν έγινε αποδεκτή, αυτό σημαίνει ότι είχατε ένα λάθος που δεν παρατηρήσατε.

Ακολουθήστε αυτές τις οδηγίες για να να βεβαιωθείτε ότι έχετε πάντα τη σωστή μετάφραση, και να μάθετε πιο εύκολα στο Duolingo και πώς να κάνετε μια ΑΝΑΦΟΡΑ.

https://forum.duolingo.com/comment/43087948

  • Παρακαλώ, μην δημοσιεύσετε σχόλια σχετικά με προτάσεις που έχουν απορριφθεί, αν δεν έχετε πρώτα υπέβαλε μια ΑΝΑΦΟΡΑ .
  • Μην περιμένετε να μαντέψουμε γιατί η πρότασή σας απορρίφθηκε δείχνοντάς μας μία λέζη

Ines464472

Σε προηγουμενη ερωτηση ο επιθετικος προσδιορισμος "φυσικο" δεν ηταν λαθος τωρα γιατι;


ErandaNorr

Γιατι μας μπερδεύεται περισσότερο το δώστε ποιό Πολύ προσοχή σε αυτά που γράφεται στις κρυμμένες λέξεις αλλά γράφεται εσείς εκεί αλλά και όταν τα γράφουμε αυτα εμείς το μηχάνημα τα βγάζει λάθος


jaye16

Όταν κάνουμε λάθοι προσπαθούμε να τα διορθώσουμε αμέσως. Το λάθος εδώ έχει διορθωθεί. Ζητώ συγνώμη

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.