1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben kadının gazetesini okudu…

"Ben kadının gazetesini okudum."

Çeviri:I read the woman's newspaper.

March 27, 2014

15 Yorum


fmbass

The kullanimi beni hasta ediyor :) ogrenemedim bir turlu

April 10, 2014

omercito
Mod

Bu konuyu inceleyebilirsiniz: https://www.duolingo.com/comment/1646458

April 17, 2014

stannist013

Okudum gecmis zaman Dogru ceviri I rode the woman's book Degil mi?

April 2, 2014

english1010

Read fiilinin ikinci hali "rode" degil yine "read" olur sadece okunuşu değişir.

April 17, 2014

TugrulBura

Su sekilde olmaz mi ?, i read her newspaper

April 18, 2014

omercito
Mod

her - onun

"her" dediğinizde kadının anlamını da karşılar, ancak cümlenin tam karşılığı değildir. Çünkü bir kadından değil, bir kızdan da söz ediyor olabiliriz.

April 18, 2014

SuloTorun

;)

June 16, 2014

denizuluca1

The 'gazetesini' diyebilmek icin diye geldigini düşündüğüm için the newspaper dedim yanlis oldu sebebi nedir

April 23, 2014

aocakli

Kadın dediginde ne diyecegimi sasırıyorum woman lady her sasırıp kalıyorum. Her icin cevap verilmis ancak lady's neden olmadı acaba?

June 9, 2014

Selcen_Ozturk

lady: hanımefendi

July 9, 2014

bdboy123

Geçmiş eki var sonuç genis zamanlı the farkı galiba bi aydınlatır mısınız

July 7, 2014

Selcen_Ozturk

read fiilinin geçmiş zaman hali de read (okunuşları farklı ama)

July 9, 2014

i.guner

Woman kadinlar anlmina gelmiyomu hep karistryrm :((

July 8, 2014

Hilal38

Hayır man de de öyle "a" harfi tekil "e" harfi çoğulu karşılar

July 9, 2014

i.guner

teşekürler ama bazı cvb larda sanki tersi gibi oluyo gibi geliyo karıştıryorummm ..

July 11, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.