"Ben kadının gazetesini okudum."

Çeviri:I read the woman's newspaper.

4 yıl önce

15 Yorum


fmbass

The kullanimi beni hasta ediyor :) ogrenemedim bir turlu

4 yıl önce

omercito
omercito

Bu konuyu inceleyebilirsiniz: https://www.duolingo.com/comment/1646458

4 yıl önce

stannist013

Okudum gecmis zaman Dogru ceviri I rode the woman's book Degil mi?

4 yıl önce

english1010

Read fiilinin ikinci hali "rode" degil yine "read" olur sadece okunuşu değişir.

4 yıl önce

TugrulBura

Su sekilde olmaz mi ?, i read her newspaper

4 yıl önce

omercito
omercito

her - onun

"her" dediğinizde kadının anlamını da karşılar, ancak cümlenin tam karşılığı değildir. Çünkü bir kadından değil, bir kızdan da söz ediyor olabiliriz.

4 yıl önce

SuloTorun

;)

4 yıl önce

denizuluca1

The 'gazetesini' diyebilmek icin diye geldigini düşündüğüm için the newspaper dedim yanlis oldu sebebi nedir

4 yıl önce

aocakli

Kadın dediginde ne diyecegimi sasırıyorum woman lady her sasırıp kalıyorum. Her icin cevap verilmis ancak lady's neden olmadı acaba?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

lady: hanımefendi

4 yıl önce

bdboy123

Geçmiş eki var sonuç genis zamanlı the farkı galiba bi aydınlatır mısınız

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

read fiilinin geçmiş zaman hali de read (okunuşları farklı ama)

4 yıl önce

i.guner

Woman kadinlar anlmina gelmiyomu hep karistryrm :((

4 yıl önce

Hilal38

Hayır man de de öyle "a" harfi tekil "e" harfi çoğulu karşılar

4 yıl önce

i.guner

teşekürler ama bazı cvb larda sanki tersi gibi oluyo gibi geliyo karıştıryorummm ..

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.