"Isitunderthegreenelephant?"

Fordítás:A zöld elefánt alatt van?

4 éve

5 hozzászólás


Sz.Marika

"Ez van a zöld elefánt alatt? " Ez miért nem jó megoldás, ha a következő a helyes megoldások között szerepel: "Ez a zöld elefánt alatt van?"

4 éve

radnaitomi

Jó az, csak még nem jelentette be senki ezt a hibát. Ugye jelented ilyenkor?

4 éve

Magortaltos

Is angel queen girlfiriend ezt hallottam. Szerintem egy Angol sem értené...

3 éve

Tams257109

"Ez van a zöld elefánt alatt?"

3 hónapja

Erzsi405612

Zold elefant alatt van miert nem fogadta el?

1 hete
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.