1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O herkese kendilerini iyi hi…

"O herkese kendilerini iyi hissettirir."

Çeviri:He makes everyone feel good about themselves.

March 27, 2014

16 Yorum


kbrazl

About hangi anlamda kullanilmis ve baska ne tur cumlelerde bu anlamda kullanilirr?


ekrem25

davranış about kendisini başkalarına iyi hisettirmiş davranıştan bahsediliyor


NuriCan723212

(Makes feel) Kalıp Hissettiriyor


receptoklu

bir cumlede iki fiil var ise ilki s takisi alir ikincisi almaz ...


kadir313227

"He makes everyone feel good" yazdım kabul etti


ekrem25

about davranıştan bahsediliyor kendisini başkalarına iyi hissetiriyor yani davranıştan kendini iyi örnek gösteriyor ama makes kullanılması gerekiyor mu? yoksa hissetirir yani yapmaktan ondan dolayımı


UmutGrzl

Make him angry (onu sinirlendirir) Make you hungry (seni acıktırır) Make our embrassed (bizi utandırır) Gibi kalıplar vardır. About ise cümleye onların hakkında anlamı katıyor


MusalZafer

Yani şöyle diyebiliriz O herkese kendileri hakkında iyi hissettiriyor


Muhtesemdoktor

Make our olmaz, make us olur


Postmodern7

Bu nasıl bir çeviri? About kullanılmadan da aynı anlam çıkmıyor mu?


AlperErginn

cümleyi bir de, "He makes everyone feel good" olarak okuduktan sonra "themselves" kelimesini eklemeyi dene, anlam bozukluğunu anlarsın


deenosh

Feel well neden kabul edilmedi


brs.cvs

It makes everyone feel good


Lale188

iyi anlamına gelen good sıfat,well ise zarftır. i have a good car,i drive very well.


lkay812729

Everyone tekil değil mi? Fiiller tekil kullanılıyor. Neden themselves kullanıldı ki?


Emir190707

Kendi hakkında bahsetmiyor. Herkes dediği için çoğula hitapta -selves eki alır.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.