Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O herkese kendilerini iyi hissettirir."

Çeviri:He makes everyone feel good about themselves.

4 yıl önce

9 Yorum


kbrazl
kbrazl

About hangi anlamda kullanilmis ve baska ne tur cumlelerde bu anlamda kullanilirr?

4 yıl önce

ekrem25

davranış about kendisini başkalarına iyi hisettirmiş davranıştan bahsediliyor

2 yıl önce

receptoklu

bir cumlede iki fiil var ise ilki s takisi alir ikincisi almaz ...

3 yıl önce

NuriCan723212

(Makes feel) Kalıp Hissettiriyor

1 yıl önce

kadir313227

"He makes everyone feel good" yazdım kabul etti

1 yıl önce

deenosh
deenosh

Feel well neden kabul edilmedi

4 yıl önce

ekrem25

about davranıştan bahsediliyor kendisini başkalarına iyi hissetiriyor yani davranıştan kendini iyi örnek gösteriyor ama makes kullanılması gerekiyor mu? yoksa hissetirir yani yapmaktan ondan dolayımı

2 yıl önce

UmutGrzl

Make him angry (onu sinirlendirir) Make you hungry (seni acıktırır) Make our embrassed (bizi utandırır) Gibi kalıplar vardır. About ise cümleye onların hakkında anlamı katıyor

11 ay önce

MusalZafer

Yani şöyle diyebiliriz O herkese kendileri hakkında iyi hissettiriyor

9 ay önce