"O herkese kendilerini iyi hissettirir."

Çeviri:He makes everyone feel good about themselves.

March 27, 2014

11 Yorum

Konu önem sırasına göre

kbrazl

About hangi anlamda kullanilmis ve baska ne tur cumlelerde bu anlamda kullanilirr?

July 22, 2014

ekrem25

davranış about kendisini başkalarına iyi hisettirmiş davranıştan bahsediliyor

September 17, 2016

receptoklu

bir cumlede iki fiil var ise ilki s takisi alir ikincisi almaz ...

October 11, 2014

NuriCan723212

(Makes feel) Kalıp Hissettiriyor

May 12, 2017

kadir313227

"He makes everyone feel good" yazdım kabul etti

November 14, 2016

deenosh

Feel well neden kabul edilmedi

March 27, 2014

ekrem25

about davranıştan bahsediliyor kendisini başkalarına iyi hissetiriyor yani davranıştan kendini iyi örnek gösteriyor ama makes kullanılması gerekiyor mu? yoksa hissetirir yani yapmaktan ondan dolayımı

September 17, 2016

UmutGrzl

Make him angry (onu sinirlendirir) Make you hungry (seni acıktırır) Make our embrassed (bizi utandırır) Gibi kalıplar vardır. About ise cümleye onların hakkında anlamı katıyor

October 1, 2017

MusalZafer

Yani şöyle diyebiliriz O herkese kendileri hakkında iyi hissettiriyor

December 8, 2017

HalukHepgn

Tuhaf bir Türkçe cümle

June 10, 2019

yyildirim02

Nerede na zaman nasil kullanirsin bu cumleyi

July 20, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.