1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Tu ai ziarele noastre."

"Tu ai ziarele noastre."

Traducere:You have our newspapers.

March 27, 2014

6 comentarii


PetreMaria4

You have our papers


mirisor

Cand se scrie 'our' sau 'ours'?


fantomitzah

Our este adjectiv posesiv, adică determină (se referă la) substantivul de lângă el.

  • It is our dog. = Este câinele nostru.
  • It is our cat. = Este pisica noastră.
  • They are our dogs. = Sunt câinii noştri.
  • They are our cats. = Sunt pisicile noastre.

Ours este pronume posesiv, adică nu are vreun substantiv pe care să-l determine, ci ţine locul unui substantiv (eventual menţionat anterior).

  • The dog is ours. = Câinele este al nostru.
  • The cat is ours. = Pisica este a noastră.
  • The dogs are ours. = Câinii sunt ai noştri.
  • The cats are ours. = Pisicile sunt ale noastre.

Sper că a fost suficient de clară explicaţia.


Mara192008

Ours se scrie doar la sfarsit de propozitie si in rest our OUR CAT THE CATS ARE OURS


andra836993

Bine cumetre bine...aveam probleme cu vederea futu te n gat !

Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.