"Tu ai ziarele noastre."

Traducere:You have our newspapers.

acum 4 ani

5 comentarii


PetreMaria4

You have our papers

acum 2 ani

mirisor

Cand se scrie 'our' sau 'ours'?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Our este adjectiv posesiv, adică determină (se referă la) substantivul de lângă el.

  • It is our dog. = Este câinele nostru.
  • It is our cat. = Este pisica noastră.
  • They are our dogs. = Sunt câinii noştri.
  • They are our cats. = Sunt pisicile noastre.

Ours este pronume posesiv, adică nu are vreun substantiv pe care să-l determine, ci ţine locul unui substantiv (eventual menţionat anterior).

  • The dog is ours. = Câinele este al nostru.
  • The cat is ours. = Pisica este a noastră.
  • The dogs are ours. = Câinii sunt ai noştri.
  • The cats are ours. = Pisicile sunt ale noastre.

Sper că a fost suficient de clară explicaţia.

acum 4 ani

AndreeaTeo718859

la persoana 1,plural

cu 11 luni în urmă

andra836993

Bine cumetre bine...aveam probleme cu vederea futu te n gat !

acum 1 an
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.