"Tizenhét éves."

Fordítás:He is seventeen.

4 éve

6 hozzászólás


BernadettH1

A pêldamondatokban old nélkül tüntette fel.

4 éve

radnaitomi

Mindkettő jó, lehet mondani pusztán egy számmal (akkor az alapértelmezetten évet jelent), vagy kitenni, hogy 'years old'.

I'm 22 = I'm 22 years old.

4 éve

hb433
hb433

milyen peldamondatok?

4 éve

fectroll
fectroll

Tök olyan, mintha angol példamondatok lennének,nem? De. :D

3 éve

xysari5

Miért nem fogadta el a "She is seventeen old"-ot? O.o

3 éve

Zottyosi

Mert vagy azt írod, hogy "She is seventeen" vagy azt, hogy "She is seventeen years old", annak amit mondasz nincs értelme.

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.