1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "I do not have the opportunit…

"I do not have the opportunity to see it."

Tłumaczenie:Nie mam możliwości tego zobaczyć.

March 27, 2014

11 komentarzy


[użytkownik usunięty]

    A czy nie lepsze by było tłumaczenie: "Nie mam okazji, aby to zobaczyć"?


Marpaw

    Zamiast 'okazji' napisałem 'sposobności' i mi nie zaliczył.


yuioyuio

    To dosyć rzadko używane słowo, więc nic dziwnego, że nie było uwzględnione. Oczywiście powinno być uznane, a alternatywne tłumaczenia zgłaszamy przez opcję "Zgłoś problem".


malgosia715652

    Raczej bardziej gramatycznie jest zobaczyć TO,niż zobaczyć TEGO


br0d4
    Mod
    Plus

    Nie w wypadku zdania z przeczeniem.

    Czasownik "mieć" rządzi biernikiem. A w przypadku czasowników rządzących biernikiem, w przeczeniach biernik zawsze zamieniany jest na dopełniacz: "mam to" - "nie mam tego".


magda678143

    Możliwośco powinno uznać!


magda678143

    Przepraszam , to ja zrobiłam błąd


Yola448704

    Nie mam możliwości zobaczenia tego/
    Nie mam możliwości, aby to zobaczyć


marek911978

    Nie mam możliwości widzieć tego. Takie tłumaczenie jest jak najbardziej prawidłowe. Dlaczego nie jest akceptowane???


AnnaTeresa870080

    Jeśli ma być poprawnie stylistycznie po angielsku,to tym bardziej po polsku !!- więc :Nie mam okazji,żeby to zobaczyć.


br0d4
    Mod
    Plus

    Wersja "Nie mam okazji, żeby to zobaczyć" jest w kluczu odpowiedzi (jeśli zapomnisz o spacji po przecinku - może jednak zostać odrzucona).

    Czy możesz w jakiś sposób wykazać, że obecne tłumaczenie jest po polsku błędne stylistycznie?

    Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.