1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "All the teachers have differ…

"All the teachers have different techniques."

Překlad:Všichni ti učitelé mají rozdílné techniky.

August 2, 2017

18 komentářů


9Ivana

Možná je to dobře otrocky přeložené, ale česky to nedává smysl.


RomanHobl

Ten "doslovný" překlad, který je nabízen, to už není čeština. Všichni učitelé vs Každý učitel, co zní přirozeněji?


jenda48

Ale v česku učitelé obvykle užívají rozdílné učební metody nebo postupy, techniky je hodně přitaženo za vlasy. Nemotechnické techniky taky audiovizuální techniky taky. Připadá mi že zbytečně mnoho překladů do češtiny je tzv. zbytečně otrockých.


Shpajna.

Taky bych víc česky řekla: Každý učitelel má své metody.


LiborRonk

Ti všichni učitelé mají rozdílné techniky. Proč ne takhle?


HonzoSlovak

Proc je spatne reseni: vsichni ucitele maji rozdilne techniky - musi tam byt ten clen??


kacenka9

Ne, nemusi. Veta bez 'ti' je mezi spravnymi resenimi


HonzoSlovak

mne to zamitlo bez clene


Daku_

bohužel není


Milan103234

Jejich překlad bych nikdy v běžném hovoru neřekl


xxlyNz8d

Ono to taky není česky, je to otrocký překlad


dtzj3

všichni ti učitelé mají odlišné metody


rodinakhem

......mají odlišné metody........stále nepřijato


Filomena.Prvni

Souhlasím s rodinakhem a Jendou, že každý učitel používá své vlastní metody/postupy učení.


Klacik

Nechápu co ta věta česky znamená. Jako že každý z těch učitelů má svého technika co se mu stará o vybavení?


yves1711

Rovněž nechápu, co ta věta znamená.


Stanislavowski

Každý učitel má svou techniku?


ZdekaSchoo

každý je every, všichni je all s podstatným jménem nebo everybody, everyone samostatně

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.