"Ben ya da o."

Çeviri:Entweder ich oder sie.

August 3, 2017

12 Yorum
Tartışma kilitli.


humetin

Çeviri "Ya ben ya o...." olmalı.


DeriaEicha

Aynen çünkü entweder kullanılmış


dogab1z

entweder olması için ya ben ya da o olması gerekiyor hatalı çeviri.


killeazy

Sorarken "ben yada o" diye sorarsanız insanlar "ich oder er/sie/es yazabilir.. duzeltin lütfen


Yildiz4545

neden sie yerine er olmuyor.


humetin

Entweder ich oder er (sie/es)......


Bruno673017

Ich oder sie doğru


RanaLila

Entweder yazmaya gerek yok ki!


Ahmet89903

İch oder sie niye olmadı


ONURFULYA

ich oder sie karşığı olmalı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.