1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ben ya da o."

"Ben ya da o."

Çeviri:Entweder ich oder sie.

August 3, 2017

9 Yorum


humetin

Çeviri "Ya ben ya o...." olmalı.


DeriaEicha

Aynen çünkü entweder kullanılmış


Yildiz4545

neden sie yerine er olmuyor.


dogab1z

entweder olması için ya ben ya da o olması gerekiyor hatalı çeviri.


ONURFULYA

ich oder sie karşığı olmalı


AyhanAgdemir

sie yerine er de olması gerekir


humetin

Entweder ich oder er (sie/es)......


Bruno673017

Ich oder sie doğru

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.