Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben ya da o."

Çeviri:Entweder ich oder sie.

1 yıl önce

8 Yorum


Yildiz4545

neden sie yerine er olmuyor.

8 ay önce

NigarAlkan1

ya ben ya o oluyor burda

1 yıl önce

humetin

Çeviri "Ya ben ya o...." olmalı.

9 ay önce

ONURFULYA

ich oder sie karşığı olmalı

8 ay önce

AyhanAgdemir

sie yerine er de olması gerekir

7 ay önce

humetin

Entweder ich oder er (sie/es)......

7 ay önce

MeteCan9

Entweder ne?

5 ay önce

Ercan833124

Ya - ya anlamında kullanılır. Ya kola ya çay vs vs

1 ay önce