"Ben ya da o."

Çeviri:Entweder ich oder sie.

1 yıl önce

8 Yorum


Yildiz4545

neden sie yerine er olmuyor.

10 ay önce

NigarAlkan1

ya ben ya o oluyor burda

1 yıl önce

humetin

Çeviri "Ya ben ya o...." olmalı.

11 ay önce

ONURFULYA

ich oder sie karşığı olmalı

10 ay önce

AyhanAgdemir

sie yerine er de olması gerekir

9 ay önce

humetin

Entweder ich oder er (sie/es)......

8 ay önce

MeteCan9

Entweder ne?

7 ay önce

Ercan833124

Ya - ya anlamında kullanılır. Ya kola ya çay vs vs

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.