"A"

Traducere:Un pahar murdar și urât.

acum 1 an

111 comentarii


BoIsMaRiN

A este doar ,o' sau ,un' De ce au mai adaugat ei ceva Nare sens !!!!????

acum 1 an

AnneQueen5

Este un bug...nu ai ce sa faci

cu 10 luni în urmă

BerechetRo2

Cum trec peste?

cu 3 luni în urmă

aldev2

De acord

cu 6 luni în urmă

MariKm2

Rahat..

cu 2 luni în urmă

Tomtom325348
Tomtom325348

Gresit aici

acum 1 an

Gabi33409

bai,"a"nu inseamna "un pahar murdar si urat"

cu 11 luni în urmă

potlogcarl1

Reparati...

acum 1 an

LIO565932

ceva nu este in regula .....! ,,!A" este doar ,o' sau ,un'

acum 1 an

Anca756981

Este doar “a”...!!

acum 1 an

merisor2323

nu pot sa trec mai departe,am raspuns cu toate sensurile

acum 1 an

medeleanug1

Scrieti raspuns gresit cum vil dă

cu 2 luni în urmă

Violeta-Io2

Este doar " a"

cu 11 luni în urmă

Dumi381352

Dc A inseamna un pahar murdar si urat

cu 9 luni în urmă

Mihail708978

Ce trebuie sa scriu ca sa trec ?

cu 8 luni în urmă

ElenaBirle

Gresit

cu 10 luni în urmă

Mihai354014

E gresit.

cu 10 luni în urmă

AnastasiaL362554

Da, corect ce spuneți, si eu tot ma enervez, deja a doua oara imi apare si nu înțeleg dar deja vad ca e o problema de al lor!

cu 10 luni în urmă

MelaniaOme

Este o greșeală

cu 9 luni în urmă

AgencyEs

Bug

cu 9 luni în urmă

MihaelaJur5

Reparati problema!

cu 10 luni în urmă

Cristian783739

Whtf?

cu 10 luni în urmă

PopandronV

Reparati problema, va rog!

cu 9 luni în urmă

Karina138340

Este gresit, reperatii

cu 9 luni în urmă

Mary829591

????

cu 9 luni în urmă

DorinCeban

Este doar litera A.

cu 9 luni în urmă

AlexandraT63268

A este doar un sau o

cu 8 luni în urmă

AlexandraT63268

V-ati prostit

cu 8 luni în urmă

Aurelia655941

Nu inteleg nici eu

cu 8 luni în urmă

theodoraSo6

a nu inseamna un pahar murdar si urat

cu 7 luni în urmă

RaduCarmen6

Reparati problema!

cu 7 luni în urmă

Lily243051

Ceva e greșit,este doar "a"

cu 7 luni în urmă

LazaAndree1
LazaAndree1

Un, nu aia cu paharul. Ce prostie..

cu 7 luni în urmă

Kalki852526

Este o greseala de programare. Raspunsul este: "Un pahar murdar si urat." Aceasta este varianta acceptata "corect" de Program...

cu 7 luni în urmă

Tinca237985

Rau :(

cu 5 luni în urmă

DanNastase1

Dacă litera a ânseamnâ un pahar murdar şi urât ânseamnă că asta e limba chineză nu engleză

cu 5 luni în urmă

Albinuta261

Este gresit A

acum 1 an

Iulia851989

Cum trec mai departe? E ceva ce nu merge sau nu inteleg

cu 11 luni în urmă

CristinaCa814871

Trebuie sa scrii propazitia"un pahar murdar si urat"

cu 10 luni în urmă

cursenglez

Nu inteleg!!??

cu 9 luni în urmă

Sanda782836

"A" este doar "o" sau "un" de ce au mai adaugat si ei ceva ??

cu 9 luni în urmă

IlyIlincut

Nu înțeleg

cu 9 luni în urmă

vio300097

A se traduce cu un sau o....de ce in raspunsul de verificarese adauga altceva?!

cu 8 luni în urmă

Andra828632

Nu inteleg

cu 8 luni în urmă

AlinDaniel14

Mai rezolvati bug ul asta?

cu 8 luni în urmă

Anca575497

Trb scris in romaneste...un pahar murdar si urat...si se poate trece mai departe.

cu 8 luni în urmă

gigi.gologan

Ei

cu 8 luni în urmă

DoruEne
DoruEne

Nu este corect.

cu 8 luni în urmă

Uskin1

O greseluta...upss

cu 8 luni în urmă

Marian781694

????

cu 7 luni în urmă

Marian781694

Bateti campii!

cu 7 luni în urmă

Gabryella380970

...

cu 7 luni în urmă

Costi2804

Incorect prezentat

cu 7 luni în urmă

vick2672

Chiar nu se poate remedia problema?

cu 7 luni în urmă

Ramona125267

Ce naiba se întâmplă?

cu 7 luni în urmă

elena57250

It is a ,,A,,

cu 7 luni în urmă

GabiTudor

E gresit

cu 6 luni în urmă

Daniel838290

It's a bug

cu 6 luni în urmă

XYZPQRS10

Vedeti ca nu este in regula ....Nu este toata propozitie .

cu 6 luni în urmă

liliana238733

un

cu 6 luni în urmă

VladDragan1

Bug

cu 6 luni în urmă

yan67

Daca vreti sa treceti mai departe scrieti asa cum vor ei ,,le place shaorma,n-au ce baga in frigider

cu 6 luni în urmă

AnaCotor

Nu a corelat ceea ce m.a pus să scriu cu traducerea

cu 6 luni în urmă

karlchris742

Este doar litera A restul frazei lipseste

cu 6 luni în urmă

vasy_2108

Va rog sa corectati aceasta gresala

cu 6 luni în urmă

FeliciaBol4

De unde să traduc un pahar murdar și urât câd s-a scris și pronunțat doar A

cu 5 luni în urmă

Rina885331

?

cu 5 luni în urmă

geoalex2

Actualizati!! Reparati!!

cu 5 luni în urmă

isabelle98483

Ce am venit aici să învăț engleză nu sa am bag-uri!!! Cum adc ,, A" înseamnă un pahar murdar si urât????

cu 5 luni în urmă

Marcel940837

A bug

acum 1 săptămână

caririri20

Cum doamne iarta ma nu imi scrie decat A.Rahat

cu 6 zile în urmă

FloricaEnciu

Ce se întâmplă cu această proporție????

cu 7 luni în urmă

cameliaele328965

Reparații. ..

cu 7 luni în urmă

Cristina-July9

Este doar 'a' nu este un pahar murdar si urat. Cred ca asta e strategie pentru a întrerupe antrenamentele sau lecțiile fără nicio greseala....sa va fie rusine!

cu 6 luni în urmă

Dimi_21-10.

ce porcărie ...

cu 5 luni în urmă

Dimi_21-10.

ultimul gunoi de traducere ...

cu 5 luni în urmă

Gabriel872073

Este doar A, va rog corectați.

cu 5 luni în urmă

AlexadruEl

Buggg

cu 5 luni în urmă

Isidor852048

Corectati

cu 4 luni în urmă

ema970305

Reparati

cu 4 luni în urmă

Augustina532232

Mamă m-am saturat reparați greșeala a treia oară s-au întâmplat nu cred că este normal !!!!!!!!!!! REPARAȚII CRESIALA

cu 4 luni în urmă

arrow444

Wtf care e treaba

cu 4 luni în urmă

Angela889479

Nu pot merge mai departe,unde e(pahar murdar)

cu 4 luni în urmă

Dana505503

Nu e completa propozitia

cu 4 luni în urmă

cristachirilov

Schimbați bugul

cu 3 luni în urmă

mireio6

Este un bug care trebuie rezolvat

cu 3 luni în urmă

MonaMazdra

????

cu 3 luni în urmă

Felicia353830

E doar un cuvânt

cu 3 luni în urmă

coloraida

Care propoziție? E doar un "A"!

cu 3 luni în urmă

Mihaela902258

Nu e afidata complet propozitia

cu 2 luni în urmă

Krypton292403

Atunci cand intrebi la piata daca au un anumit obiect, si vanzatorul, iti face oferte in schimb la tot magazinul.

cu 2 luni în urmă

AlynaAlyna5

!!!!

cu 2 luni în urmă

AlexTr07

There is an error. "A" is an indefinite article

cu 2 luni în urmă

Rodia519081

E o greseaĺa doar

cu 2 luni în urmă

AIpha1

Really? A e ,,o" sau ,,un" de ce ati pus ceva care nu are nicio legatura cu ,,A"?

cu 2 luni în urmă

Elena229495

Reparați greșeala,vă rog!

cu 2 luni în urmă

ValeriuCel

Ce prostie!!!

cu 2 luni în urmă

Zina437241

Whattt?

cu 2 luni în urmă

ancamarine7

Cum adica???

cu 1 lună în urmă

loby13
loby13

A dirty and ugly glass.

cu 1 lună în urmă

mimi385335

Inca nu merge 16.10.2018

cu 1 lună în urmă

MaximGorbu1

La cine era ur?

cu 1 lună în urmă

MaximGorbu1

E doar un comentariu

cu 1 lună în urmă

CuBixxx

Este o greseala, apare doar A iar daca scri" a" sau" o", "un ", scrie ca e gresit iar raspunsul corect e " un pahar murdar si urat "

cu 1 lună în urmă

Mariana700799

Se aude doar un A

cu 1 lună în urmă

Anca-Maria11

E o eroare...apare doar "a" cu toate acestea la traducere îți spune ca ai greșit și apare magic o propoziție. Rezolvați bug-ul, e neplăcut!

cu 1 lună în urmă

elena564365

GRESEALA, "A = A, de obicei inseamna "Un", "O" , iar in anumite situatii nu se traduce deloc. Fix it please!!

acum 4 săptămâni

Veaceslavv8

e o făcătură specială să nu poți trece testarea... idioți

acum 3 săptămâni

Gabi_Autei
Gabi_Autei

Traducerea este evident gresita. Va rog sa schimbati

acum 2 săptămâni

Marinela147620

Nu înțeleg de ce se traduce A cu un pahar murdar și urat

acum 1 săptămână

Mihaela873415

De ce scrie A si cand traduce trebuie alta propozitie?

acum 1 săptămână
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.