Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"bad"

Traducere:pat

acum 1 an

84 de comentarii


Alin703644

Bad=rau Bed=pat

acum 1 an

Reti7

Bad inseamna rau nu pat

cu 10 luni în urmă

BotisMariu

Corect

acum 1 an

Jan652086

Remediati traducerea

cu 11 luni în urmă

MorarasuOa

E gresit

acum 1 an

MERVEILLE54

Cei care ar trebui să remedieze eroarea sunt indiferenți la sesizările noastre!

cu 10 luni în urmă

mihaela169899

oare nu pat se traduce prin bed?

acum 1 an

DianaDya14

bad nu inseamna rau? si bed nu inseamna pat?

acum 1 an

ion937435

bad = rai
nu pat

acum 1 an

Jan652086

Traducerea este gresita ! Verificati si remediati!!!

cu 11 luni în urmă

MERVEILLE54

NU LE PASĂ ! NU INTENȚIONEAZĂ SĂ REMEDIEZE EROAREA!

cu 10 luni în urmă

didi66
didi66

Nu se poate corecta aceasta greseala?

cu 11 luni în urmă

JuniorulLu

Nu

cu 10 luni în urmă

Cosmin925667

greșit!!!!!!

cu 11 luni în urmă

Irina917697

"bad" inseamna rau; "bed" inseamna pat

cu 11 luni în urmă

MinodoraCo1

Bed=pat Bad=rau

acum 1 an

Cristi221394

Bad=rau

acum 1 an

BorodiPetr

Bad=rău

acum 1 an

Mihai204820

Duo nu vezi câte postări ai la acest cuvânt, oare nu se poate de reparat?

cu 10 luni în urmă

Dan786313
Dan786313

Bad e rau, bed e pat

cu 10 luni în urmă

Stefan_Chirila
Stefan_Chirila

Cel mai probabil echipa care se ocupa de cursul acesta s-a mutat pe alte proiecte

cu 10 luni în urmă

Sergiu646059

aici v-ati prins , de felul asta sunt mai multe cazuri

acum 1 an

AdiAdi110371

Aiurea

acum 1 an

emil219822

Bad = RAU nu PAT=bed !!!!!!

acum 1 an

Vicky447902

bad = rau

acum 1 an

daniela107313

???

cu 11 luni în urmă

mariana15denis20
mariana15denis20

Aici e greșit

cu 11 luni în urmă

PaulaM2016

M-au inebunit greselile de tipul acesta,Daca se atrage atentia de ce nu se corecteaza?la fel la cuvantul "thank" se insista sa fie tradus "mersi" cuvant francez scris romanizat.Sa fie clar cuvantul "mersi" e francez si se scrie merci,deci dubla greseala,In romana exista cuvantul multumesc

cu 11 luni în urmă

Florian414176

Traducere gresita

cu 10 luni în urmă

taniusca88

E gresit. Corect bad=rau

cu 10 luni în urmă

florin275

Bad =rau bed = pat

cu 10 luni în urmă

CatalinS7
CatalinS7

Bad e rau nu pat

cu 10 luni în urmă

Alicia810027

Bad = rau Bed = pat in exercitiu bad = pat

acum 1 an

AdrianStoica1

Hahaha

cu 11 luni în urmă

Mariana91600

Va rog sa corectati greseala la bad-rau

cu 11 luni în urmă

LeKrams

Am postat cuvantul rau si traducerea a vent cu pat

cu 10 luni în urmă

john255381

e gresit

cu 10 luni în urmă

Dan786313
Dan786313

Bed

cu 10 luni în urmă

Reti7

Daca bad=pat atunci bed =RAU ????de ce calculatorul imi da gresit

cu 10 luni în urmă

barbu824354

Traducere gresita.Corectati!

cu 10 luni în urmă

geominerali

totusi nu se aude, nu se vede, pentru a se corecta? Vom ajunge sa retinem aceasta aberatie "bad = pat"

cu 10 luni în urmă

MinodoraCo1

Periculos=bad , pat=bed

cu 11 luni în urmă

JuniorulLu

Bad=rau Bad=pat Cum se poate asa ceva ?

cu 10 luni în urmă

stefanvasi601525

Accept greseala. Sa nu se mai repete ^=^

cu 11 luni în urmă

PaulaM2016

Se p0are ca se lasa bdegeaba zecib de comentarii,nuse corecteaza nimic,si asa se invata gresit o limba ,o sa ajungem sa-i injuram si sa credem ca le-am facut un compliment

cu 10 luni în urmă

PaulaM2016

Eu ma voi incapatana si voi scrie corect BAD=RAU,chiar daca voi fi penalizata de site-ul dv. de o suta de ori.Am o propunere: nu-l mai dati in lectiile propuse.Ha,ha afara din vocabularul englez daca nu va asculta!!

cu 10 luni în urmă

BibiBog48years

Bad=rău, corectați vă rugăm greșeala

cu 10 luni în urmă

postolachivasile

Se poate si slab dar nicicum pat

cu 10 luni în urmă

FodorAnamaria

bed este pat, bad inseamna rau

cu 9 luni în urmă

ovadark

Daţi pe steguleț şi raportați greşeala acolo nu în comentarii.

cu 9 luni în urmă

BortoliniV

E gresit

cu 9 luni în urmă

ssnakke7

Gresit

cu 9 luni în urmă

careninaa

Corectati odata!

cu 9 luni în urmă

SilviaDard1

Bad este RAU

cu 9 luni în urmă

barbu824354

Tradus gresit.Corectati

cu 8 luni în urmă

careninaa

Corectati!!!!!!

cu 8 luni în urmă

CatanaLidia

Trebuie de scris greșit, altfel nu putem merge inainte.

cu 5 luni în urmă

elena230512

Gresit !

cu 10 luni în urmă

geominerali

fratilor rezolvati odata cu eroarea aceasta!!!!!!!!

cu 10 luni în urmă

Grigoroaia1

Bad means "rau" in romanian. Bed means "pat" in romanian.

cu 9 luni în urmă

So_Z.
So_Z.

Mă întreb când veți corecta greșeala!?

cu 9 luni în urmă

C0sm1nS1lv1u
C0sm1nS1lv1u

Încă e greșit...

cu 9 luni în urmă

ViviViviana

shit asta e traducerea

cu 8 luni în urmă

geominerali

daca persistati in aceasta eroare ajungem sa invatam mecanic ca "bad" se traduce prin "pat". Va rog insistenti eliminati gafa!

cu 8 luni în urmă

ana854416

Da,,, Bad= rau,,,, / bed= pat.... De ce nu mi s-a acceptat raspunsul meu ? Caci eu am scris ,,, rau.

cu 8 luni în urmă

ComanTudor

bed Traducere: pat bad Traducere: rău (cu diacritice că doar este Română)

cu 8 luni în urmă

ComanTudor

Bad Traducere: ”Rău” Așa am învățat la ora de engleză în clasa a doua!

cu 8 luni în urmă

DoinaMaria1

Bad = rau Bed = pat Remediati traducerea !

cu 7 luni în urmă

matejozsef

bad -rău, bed - pat

cu 6 luni în urmă

IonelD1

Bad este pat sau defect

cu 6 luni în urmă

SP6qh1xf

De ce dracu nu spune bed ? Eu aud -dar-

cu 6 luni în urmă

ion229606

pat-bed!

cu 5 luni în urmă

C0sm1nS1lv1u
C0sm1nS1lv1u

To Duolingo staff: This word seems to be misspelled ('bad' instead 'bed').

cu 3 luni în urmă

CatanaLidia

Da de când așa gogomanie?

cu 3 luni în urmă

iosefina228135

Bad se traduce rau, nu pat

cu 2 luni în urmă

StaicuCata1

Bad inseamna rau

cu 2 luni în urmă

LilianFrip

Bad inseamna rau, bed inseamna pat. Au tradus cu google translate :D

cu 2 luni în urmă

XFUs9jF8

I think is a wrong translation because "bad = rau" and "bed = pat". Is someone there for a correction???

cu 2 luni în urmă

MimiBoariu
MimiBoariu

?????

cu 2 luni în urmă

Strajescu

Cred ca-i era somn celui care a stabilit raspunsu -_-

cu 1 lună în urmă

FlorinGher2

traducere gresita Bad=rau si nu pat

cu 1 lună în urmă

mihaela169899

Pat sa fie daca asa doriti

cu 1 lună în urmă

CarmenFlor915597

Greșit!!!! Bed = pat

cu 1 lună în urmă

gabriel651608
gabriel651608

Bad = rau nu pat

acum 2 săptămâni