"bad"

Traducere:pat

acum 1 an

105 comentarii


Alin703644

Bad=rau Bed=pat

acum 1 an

Reti7

Bad inseamna rau nu pat

acum 1 an

NourescuAu

Corect

cu 4 luni în urmă

BotisMariu

Corect

acum 1 an

bibi530526

Ce ar fi să zicem, după traducerea lor, "Carnea de vită este pat ?"( The beef id bad !)

cu 4 luni în urmă

bibi530526

Rău, rău, rău, rău, rău , prost, prost, prost , proștilor !

cu 4 luni în urmă

bibi530526

( Mă refer la cei responsabili cu traducerea !)

cu 4 luni în urmă

bibi530526

Exact ! De ceva timp am semnalat această greșeală și... nimic ! La ce bun să semnalăm , dacă nu este corectată greșeala ?

cu 4 luni în urmă

Jan652086

Remediati traducerea

acum 1 an

MorarasuOa

E gresit

acum 1 an

MERVEILLE54

Cei care ar trebui să remedieze eroarea sunt indiferenți la sesizările noastre!

acum 1 an

mihaela169899

oare nu pat se traduce prin bed?

acum 1 an

DianaDya14

bad nu inseamna rau? si bed nu inseamna pat?

acum 1 an

Jan652086

Traducerea este gresita ! Verificati si remediati!!!

acum 1 an

MERVEILLE54

NU LE PASĂ ! NU INTENȚIONEAZĂ SĂ REMEDIEZE EROAREA!

acum 1 an

ion937435

bad = rai
nu pat

acum 1 an

Irina917697

"bad" inseamna rau; "bed" inseamna pat

acum 1 an

MinodoraCo1

Bed=pat Bad=rau

acum 1 an

Cristi221394

Bad=rau

acum 1 an

BorodiPetr

Bad=rău

acum 1 an

didi66

Nu se poate corecta aceasta greseala?

acum 1 an

JuniorulLu

Nu

acum 1 an

Cosmin925667

greșit!!!!!!

acum 1 an

Mihai204820

Duo nu vezi câte postări ai la acest cuvânt, oare nu se poate de reparat?

acum 1 an

PaulaM2016

M-au inebunit greselile de tipul acesta,Daca se atrage atentia de ce nu se corecteaza?la fel la cuvantul "thank" se insista sa fie tradus "mersi" cuvant francez scris romanizat.Sa fie clar cuvantul "mersi" e francez si se scrie merci,deci dubla greseala,In romana exista cuvantul multumesc

acum 1 an

Dan786313

Bad e rau, bed e pat

acum 1 an

Stefan_Chirila

Cel mai probabil echipa care se ocupa de cursul acesta s-a mutat pe alte proiecte

acum 1 an

GeorgeRidi

E foarte posibil - și/sau au alocat prea puțini moderatori pentru nativii de lb. română.

acum 1 săptămână

emil219822

Bad = RAU nu PAT=bed !!!!!!

acum 1 an

Vicky447902

bad = rau

acum 1 an

mariana15denis20

Aici e greșit

acum 1 an

Florian414176

Traducere gresita

acum 1 an

taniusca88

E gresit. Corect bad=rau

acum 1 an

Sergiu646059

aici v-ati prins , de felul asta sunt mai multe cazuri

acum 1 an

AdiAdi110371

Aiurea

acum 1 an

florin275

Bad =rau bed = pat

acum 1 an

CatalinS7

Bad e rau nu pat

acum 1 an

Alicia810027

Bad = rau Bed = pat in exercitiu bad = pat

acum 1 an

daniela107313

???

acum 1 an

AdrianStoica1

Hahaha

acum 1 an

Mariana91600

Va rog sa corectati greseala la bad-rau

acum 1 an

LeKrams

Am postat cuvantul rau si traducerea a vent cu pat

acum 1 an

john255381

e gresit

acum 1 an

Dan786313

Bed

acum 1 an

Reti7

Daca bad=pat atunci bed =RAU ????de ce calculatorul imi da gresit

acum 1 an

barbu824354

Traducere gresita.Corectati!

acum 1 an

geominerali

totusi nu se aude, nu se vede, pentru a se corecta? Vom ajunge sa retinem aceasta aberatie "bad = pat"

acum 1 an

MinodoraCo1

Periculos=bad , pat=bed

acum 1 an

JuniorulLu

Bad=rau Bad=pat Cum se poate asa ceva ?

acum 1 an

stefanvasi601525

Accept greseala. Sa nu se mai repete ^=^

acum 1 an

PaulaM2016

Se p0are ca se lasa bdegeaba zecib de comentarii,nuse corecteaza nimic,si asa se invata gresit o limba ,o sa ajungem sa-i injuram si sa credem ca le-am facut un compliment

acum 1 an

PaulaM2016

Eu ma voi incapatana si voi scrie corect BAD=RAU,chiar daca voi fi penalizata de site-ul dv. de o suta de ori.Am o propunere: nu-l mai dati in lectiile propuse.Ha,ha afara din vocabularul englez daca nu va asculta!!

acum 1 an

BibiBog48years

Bad=rău, corectați vă rugăm greșeala

acum 1 an

postolachivasile

Se poate si slab dar nicicum pat

acum 1 an

FodorAnamaria

bed este pat, bad inseamna rau

acum 1 an

ovadark

Daţi pe steguleț şi raportați greşeala acolo nu în comentarii.

acum 1 an

BortoliniV

E gresit

acum 1 an

ssnakke7

Gresit

acum 1 an

careninaa

Corectati odata!

acum 1 an

SilviaDard1

Bad este RAU

acum 1 an

barbu824354

Tradus gresit.Corectati

acum 1 an

careninaa

Corectati!!!!!!

acum 1 an

CatanaLidia

Trebuie de scris greșit, altfel nu putem merge inainte.

cu 11 luni în urmă

topalov2

Incorec bad=pat. Gresit.

acum 2 săptămâni

elena230512

Gresit !

acum 1 an

geominerali

fratilor rezolvati odata cu eroarea aceasta!!!!!!!!

acum 1 an

Grigoroaia1

Bad means "rau" in romanian. Bed means "pat" in romanian.

acum 1 an

So_Z.

Mă întreb când veți corecta greșeala!?

acum 1 an

C0sm1nS1lv1u

Încă e greșit...

acum 1 an

ViviViviana

shit asta e traducerea

acum 1 an

geominerali

daca persistati in aceasta eroare ajungem sa invatam mecanic ca "bad" se traduce prin "pat". Va rog insistenti eliminati gafa!

acum 1 an

ana854416

Da,,, Bad= rau,,,, / bed= pat.... De ce nu mi s-a acceptat raspunsul meu ? Caci eu am scris ,,, rau.

acum 1 an

ComanTudor

bed Traducere: pat bad Traducere: rău (cu diacritice că doar este Română)

acum 1 an

ComanTudor

Bad Traducere: ”Rău” Așa am învățat la ora de engleză în clasa a doua!

acum 1 an

DoinaMaria1

Bad = rau Bed = pat Remediati traducerea !

acum 1 an

matejozsef

bad -rău, bed - pat

acum 1 an

IonelD1

Bad este pat sau defect

acum 1 an

SP6qh1xf

De ce dracu nu spune bed ? Eu aud -dar-

acum 1 an

ion229606

pat-bed!

cu 11 luni în urmă

C0sm1nS1lv1u

To Duolingo staff: This word seems to be misspelled ('bad' instead 'bed').

cu 9 luni în urmă

CatanaLidia

Da de când așa gogomanie?

cu 9 luni în urmă

iosefina228135

Bad se traduce rau, nu pat

cu 8 luni în urmă

StaicuCata1

Bad inseamna rau

cu 8 luni în urmă

LilianFrip

Bad inseamna rau, bed inseamna pat. Au tradus cu google translate :D

cu 8 luni în urmă

XFUs9jF8

I think is a wrong translation because "bad = rau" and "bed = pat". Is someone there for a correction???

cu 8 luni în urmă

MimiBoariu

?????

cu 8 luni în urmă

Strajescu

Cred ca-i era somn celui care a stabilit raspunsu -_-

cu 7 luni în urmă

FlorinGher2

traducere gresita Bad=rau si nu pat

cu 7 luni în urmă

mihaela169899

Pat sa fie daca asa doriti

cu 7 luni în urmă

CarmenFlor915597

Greșit!!!! Bed = pat

cu 7 luni în urmă

gabriel651608

Bad = rau nu pat

cu 6 luni în urmă

Malancioiu

This word is wrong...please correct it....

cu 5 luni în urmă

AndreiIuli14

?

cu 5 luni în urmă

Cryssty3

Rău

cu 5 luni în urmă

IoanMuntea5

Da aici e o greșeală dar sunt f f puține greșeli cine ar putea reproșa ceva???

cu 4 luni în urmă

stefanvasi601525

Stii ca stii Duolingo. Corecteaza-te

cu 4 luni în urmă

CalinNavolan

Unde dracului vedeti voi rau?! Traduceri de rahat!

cu 4 luni în urmă

Dan-Cornel

Greșit! Rău nu pat.

cu 3 luni în urmă

Malancioiu

Gresit...corectati please...

cu 2 luni în urmă

Adrian573864

Nu bad ci bed

cu 2 luni în urmă

LilianFrip

Bad=rau...dar la cate comentarii sunt aici ăștia sigur nu se uita la ele...

cu 2 luni în urmă

GinaAna1

Bad= rau Brd = pat

cu 1 lună în urmă

Dorin4926

Ce se intampla? Oricum, este o gluma.. slaba! Ocazie sa cunosti..colegi... La multi ani! Un an mai bun!

cu 1 lună în urmă

FloricaEnciu
Plus

De ce "pat"???? Bad înseamnă rău

acum 2 săptămâni

CEHVal1

Nu cred că ,,bad,, înseamnă pat

acum 1 săptămână
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.